Bah, ongesteld

Net geworden, dus 3x is geen scheepsrecht bij ons. Op naar de volgende poging. Ik ga vanmiddag het ziekenhuis bellen want ik wil nu met hormonen. Het gekke is dat ik het jammer vind maar nog niet eens echt treurig ben omdat ik toch wel verwacht dat het niet raak zou zijn. Ik wordt er een beetje onverschillig van soms....
groetjes en fijn weekend!

He bah, nee he.
Toch wel heel erg jammer, het was toch wel heel gaaf geweest als het zonder hormonen was gelukt. Maar misschien zorgen die bij jou net voor het zetje dat nodig is!!

liefs,
Gonnie

hoi noortje....

Ik begrijp je reactie heel goed.... Ik hoop dat het met hormonen wel goed gaat. Mischien is dat het beetje hulp wat je nodig heb om het wel te laten lukken. Toch is het elke keer weer een domper en dat is nog maar zacht uitgedrukt  Ik hoop dat je snel aan de volgende poging mag beginnen met hormonen dit keer.
Heel veel sterkte en succes

liefs rozemarijn

Hallo Noortje,

Balen dat je het weer bent geworden. Ik hoop dat het met hormonen deze keer wel lukt!    Je had het al verwacht schrijf je. Op de een of andere manier ga je  dan net iets beter met de teleurstelling om hè.  Maar het blijft mooi kl@te!

Prettig weekend en groetjes,
patricia

Vanmiddag gebeld met het ziekenhuis. Aangezien we volgende week vrijdag een afspraak met de gyn hebben en het daar vanaf hangt hoe we verder gaan, kan ik komende cyclus dus niet met hormonen spuiten beginnen. Ik sta in ieder geval wel weer op de agenda voor een 4e iui (zonder hormonen dus). Dus nog een weekje afwachten wat de gyn ervan vindt. In ieder geval is het heerlijk hier je ei kwijt te kunnen en aardige reacties te krijgen! Dank jullie wel hoor!!!!!

hoi Noortje,
die 'onverschilligheid' kan ik me goed voorstellen. Kreeg ik ook steeds meer na iedere poging. Het is toch een soort zelfbescherming... Dan kunnen mensen wel zeggen dat je positief moet blijven maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Merkte wel dat ik door die 'onverschilligheid' sneller over de teleurstelling heen was.
Nou succes de volgende keer
groetjes Sherene

Heee Noortje,

Wat ontzettend balen dat je ongi bent geworden, kan me zo goed voorstellen dat je het er zo mee gehad hebt, ook omdat je hoopt om zwanger te worden, en die stomme ongi gooit dan roet in het eten!!!!! ....

Next time volgende poging gaat het gewoon lukken  ok.

Fijn weekend.

lfs Mickey

hoi Noor,

Ik had  vrijdag al gekeken en zag dat je ongi was geworden

Echt balen !! Ik had zo geduimd voor jullie. Ik denk dat jullie meer kansen maken met hormonen spuiten. De gyn zei tegen ons dat als je minder dan 5 miljoen hebt de kans heel klein is dat het lukt vandaar dat ze dan ivf doen waarbij de kans veel hoger ligt. Ik mocht kiezen of nog een keer testen of ivf. Maar de kans dat ivf lukt is ongeveer 30% dus dat is wel een stuk hoger dan iui. En 6x iui met 6x een teleurstelling, dat kan ik echt niet aan! We willen zooo graag een kindje. Mijn broer heeft 5 kinderen en dat is zoo gezellig. Mijn man is ook echt geboren om een vader te worden, de kinderen zijn allemaal gek op hem.

Vandaag is mijn ei dus we gaan extra ons best doen

Woensdag hebben we ons eerste gesprek in het lumc. ik ben benieuwd wanneer we kunnen starten met ivf. We staan nu 6 maanden op de wachtlijst dus waarschijnlijk over 2 maanden. Eindelijk gaan we echt een kans maken om zwanger te worden. Ik hoop nog zo dat mijn opa en oma ons kind gaan meemaken...

werkse
M

Terug
Bovenaan