bah... poep... en andere dingen

Hoi,
nou nou, voor het eerst weet ik wat het is, zoals sommigen van jullie het al eerder omschreven, om je kindje tot en met de rug uit te doen van de poep. Quinn huilt de laatste dagen iets meer en vandaag dus ook. Heeft 2x onder de voeding gehuilt vanwege krampjes en nu had hij dus een luier met spetterpoep. Jippie!!!
Net lag hij nog te huilen in bed. Doet hij dus echt nooit na de fles van 21.30 uur. Het zit hem allemaal niet lekker. Gelukkig is hij nu stil, zal wel in slaap zijn gevallen.
Hij is verkouden en had laatst wat verhoging. Ook is dit de periode van een sprongetje.
Alles komt dus lekker bij elkaar...
Groetjes Veerle

Lekker!

Ik hoop voor je dat hij zich morgen weer wat beter voelt. Moet jij niet ook binnenkort voor de tweede ronde prikken? Komt dat er ook nog bij! Arm jongetje, lig je opeens helemaal in de poep en dan voel je je ook al niet helemaal lekker in je vel! Nou ja, je zal hem wel een extra knuffel gegeven hebben?!?

Sterkte ermee, groetjes Ilona

Hoi,
ja... a.s. vrijdag is de tweede keer prikken. Gelukkig gaat papa dan met Quinn. Mama mag lekker (ahum) gaan werken als het qua planning allemaal lukt.
Heb a.s. dinsdag ook nog intake bij het KDV en dan gaan we kijken wanneer Quinn kan gaan wennen. Op 3 mei mag hij dan voor het eerst echt.
Groetjes Veerle

Hoi Veerle,

Ja, vrijdag de 13e he? Pech voor mama en Quinn, zo'n poepluier...
Wel zielig dat hij zich niet lekker voelt. En dat met dit mooie weer... Maar veel vitamine Z opdoen!

Groetjes,

Eveline

Welkom bij de spetter-club!! Ik wist ook niet wat ik moest verwachten tot ik het zelf meemaakte. Ach een lekker warm badje doet wonderen!! En daarna ruikt hij weer lekker fris! Teun is ook verkouden,wat zielig hè,hij wil het liefst de hele dag bij mij op schoot zitten (met een pruillipje) als papa hem pakt begint hij te huilen en als ik hem dan weer pak is hij stil. (stiekem vind ik het niet erg hoor)
Succes met je ventje!!   Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan