bah rapporten schrijven

A

Anoniem

Guest
ja ja het eind van het schooljaar komt in zicht, dus de rapporten moeten geschreven worden. Nu heb ik er niet zoveel (6),maar het moet wel in verhaal vorm. Ik dacht vanmorgen ik ga er even lekker voor zitten, maar helaas dacht Vera daar anders over en wilde ze niet gaan slapen.
Nu heb ik er wel mooi tijd voor, maar geen zin
Nou ja moet ik toch maar zin maken en even weer uitloggen (stom forum hahaha)

groetjes daan

Hoi Daan,

Erg he van die saaie dingen die toch oeten gebeuren. En dan is er inderdaad het forum nog. Ik heb ook van alles wat ik moet doen als Marissa slaapt maar daar komt meestal niets van. Succes ermee en hoe komt het dat je maar zo weinig kindjes hebt?

groetjes

Linda

had ik net de moed bijeen geraapt om toch maar te beginnen werd madam weer wakker. Normaal slaapt ze ruim 1,5-2 uur en nu net een uurtje.
ach ja komt allemaal wel goed.

@Linda
Ik werk op een school voor zeer moeilijk lerende (licht verst. geh) en ik heb maar 12 leerlingen in de klas, maar omdat ik dus partime ben hebben mijn duo partner en ik de kids verdeeld en zijn het er nu dus maar 6.
wel lekker hoor, alleen heeft zij de rap. allemaal al af. Tja zij heeft wel 2 kids, maar ook veel oppas en een hulp dus die heeft wel tijd.

nou ja even doorbijten ik denk vanavond voor het sporten 1 en dan is de kop eraf en gaat de rest ook wel goe dkomen.

groetjes

JAAAAAAAAA ze zijn af!!
Oke niet helemaal, moet nog een paar kleine dingetjes aanpassen en mijn duo moet ze nog lezen, maar dat komt wo of donderdag en dan ben ik lekker klaar.
Mag ook wel ze moeten de 13e mee naar huis.
Er komen nu voor mij alleen nog maar rare werke weken aan:
5e          overdracht de hele dag, dus geen kids aanwezig
10e          (is niet mijn werkdag maar oke) gaan we onze verjaardagen vieren
17e          (onder voorbehoud is ook niet mijn werkdag) wisselmiddag,  
                       dan komen de kidsvan volgend jaar bij jou in de klas kijken.
16e+17e ouderavond
20e          Teamdag, gezellig met het hele team (+/- 80 man) een hele dag iets leuks doen
27e          laatste schooldag en vakantie borrel (ERG LEUK)

Gaat zo snel over een kleine 4 weken heb ik 6 weken vakantie. (nou ja 5 er moet nog veel gebeuren op school)

5 weken vakantie *jaloers!*
Zowiezo lijkt t me heel leuk om op een school te werken, ideaal als je zelf kinderen hebt!  Wilde ooit naar de Pabo, maar bij de voorlichting stond er zo'n soepstengel te vertellen dat t voor mij niet meer hoefde.. Ja en nu heb ik wel een beetje spijt dat ik het niet gedaan heb of een ander pedagogische opleiding. Werk nu nog bij de landmacht maar wil nu eigenlijk wel weer wat anders.. en met Grafisch lyceum waar je dik 4 jaar niet echt wat mee gedaan hebt komt je niet zo ver...
En met die uk heb ik nu ook geen tijd en geld om een opleiding te volgen... helaas :(
Gewoon verder zoeken, ik vind (hoop ik) vanzelf weer iets wat ook bij me past...
Ik zou je baan wel willen hoor ondanks die rapporten! :)

Evelien

Hoi, hoi,

Gefeliciteerd, met het feit dat je rapporten klaar zijn. Ben jaloers, ik moet er nog 20. Ook een woordrapport dus dat wordt nog "aanpoten". Ik heb nog 3 weken en dan moeten ze af zijn. Het nadeel is dat ik het samen met mijn duopartner moet doen en we zijn amper op dezelfde tijden op school. 's Avonds is voor mij geen optie, want ik moet een uur rijden voor ik op school ben. Nu wordt het over en weer mailen.

Veel succes met de laatste weken tot de VAKANTIE!!!!!

Groetjes Petra (moeder van Lorena 1 jaar)

Terug
Bovenaan