Bah...stomme verkoudheid!

Pfff..even klagen hoor...het is midden in de nacht en word gek van mijn verstopte neus...kan amper adem halen...ik ben ook een echte otrivin addict... Maar probeer het vanaf vandaag niet meer te nemen...het is niet goed voor de kleine..maar vind het zo moeilijk! Alle andere middeltjes (stomen, neus spoelingen, zout oplossingen) helpen niet......misschien zo eens een ui naast mijn bed zetten....hoor je sinds ook wel eens..

Ondertussen zit die kleine uk heerlijk te dartelen.....die vermaakt zich wel zo te voelen...

Hoop dat dit gauw over is!! Nu maar mijn gedachten gaan verzetten en een boek lezen...oja nog gezellig eren lekkere ui klaarmaken....pfff iemand tips voor eventuele misselijkheden ? ;) ui is heerlijk, maar behoefte heb ik er nu niet aan haha

Hopelijk weltruste!
Liefs!

Och gussie... hahaha, dat had ik vorige week zo erg..... Werd er ook knettergek van. Nu nog zit mijn neus behoorlijk dicht en moet ook veel hoesten (kriebelhoest), lekker voor de buikspieren.....
Sterkte
Enne, die ui.... tja, het werkt wel voor de nacht, maar de volgende dag is het weer zover. En het stinkt echt heel erg...

Ik was bij mijn dochter ook een keer snipverkouden en kreeg in bed ook geen lucht. Van mijn ha mocht ik gewoon neusspray gebruiken. Zolang je het niet langer gebruikt dan 1 week en bij voorkeur alleen bij het slapengaan kan het geen kwaad voor je kleintje. Ik zou dus zeggen neem een pufje en welterusten!!

Liefs ciomama

Haha nou uiteindelijk ben ik zonder pufje in slaap gevallen! Maar het duurde even en die ui hadden we niet meer haha.vandaag maar even gekocht!
Hopen dat het gauw over is.

Terug
Bovenaan