Bah, toch weer ongesteld!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik lees alweer een tijdje mee. Ik ben Rachelathomenl, 29 jaar en moeder van zoontje van 18 maanden. In februari heb ik na 8 weken zwangerschap een miskraam gehad....sindsdien is mijn kinderwens (voor de 2e keer) alleen maar groter geworden. 14 Maart werd ik eindelijk weer ongesteld, dus kon ik weer gaan rekenen. Gemiddelde cyclus van 35 dagen, dus inmiddels zat ik vandaag alweer op dag 39...dus zou het dan toch weer....van de week had ik al een zw.test gedaan....negatief...ik dacht nou ja misschien te vroeg getest, als ik zaterdag (dus vandaag) nog niet ongesteld ben weer testen. Dus vanmorgen weer een test gedaan.....NEGATIEF!!!! aaahhhhhh......nog te vroeg?? Vanmiddag nog wat testen gekocht, nu van clearblue, die andere waren van de etos. Maar toen ik weer thuis kwam en naar de wc ging....nnneeeeee......ja hoor ongesteld geworden.......boehoehoe....echt niet leuk.....maar m'n man die zei dat hij er nu ook zeker weer voor wilde gaan (hij wilde liever niet in de maand december....)Nou ik kan haast niet meer wachten tot de volgende ronde....

De ongeduldige Rachelathomenl

Hoi,

Je verhaal kwam mij zeer bekend voor. Ik was 6 weken en nog een paar
dagen zwanger en heb in Januari een miskraam gehad. Nu ben ik 3 keer
alweer ongesteld geworden.. Mijn cyclus was ook heel regelmatig en nu
niet meer zo. Ik was de vorige maand ook een week overtijd. Frustrerend
he,   Bij mij maakt het de kinderwens ook alleen nog maar groter.
Voor ons is het het eerste kindje. Ik ben nu ook weer ongesteld
geworden (afgelopen donderdag) dus we gaan nog een keer proberen.
Succes ermee! Hopende dat het ons allebei snel weer lukt, niet?

groetjes Thessa

Hoi,
Ontzettend balen is dat he? Denk je dat het raak kan zijn komen die rode duivels
alsnog!!! Om gek van te worden.
Maar het is wel fijn dat jullie er nu samen helemaal voor gaan.
Ik hoop dat het bij jullie (en ons allemaal) snel raak mag zijn.
Succes en liefs Melanie

Jeetje. Is ook pittig wat je is overkomen.
Balen als na dat lange wachten toch de ongi is doorgebroken.
Probeer toch positief te blijven.
Nieuwe ronde waarin je weer goed kunt starten!
Heel veel succes.
Ik duim voor je!
Groetjes V.

Terug
Bovenaan