Bah,voel me k*t!

Pfff,even klagen hoor...
Volgens mij zit ik in een winterdepressie of zo,ik voel me gewoon niet écht happy.
Ik mis mijn vriendin die verhuisd is naar Aruba zo,het stoppen met roken gaat moeizaam en het verlangen naar een derde kindje is nog zo aanwezig,terwijl mijn man absoluut geen derde wil.
Eigenlijk helemaal geen 'grote' dingen waar ik mee zit en toch voel ik me zo teneergeslagen.
Waarom vertel ik dit???Haha...
Ik heb nooit last van een winterdepressie hoor,en misschien is het ook wel alles tesamen nu,maar ik hoop wel dat dit gevoel snel verdwijnt hoor,bah!
Zo,even een heel egoistisch,alleen aan mijzelf denkend topic geopend nu,hihi.
Groetjes Tanja

Hey Tanja,

Ik ken het. Soms word ook ik overvallen door zo'n depressief gevoel, maar meestal ga ik dan maar wat ondernemen en probeer ik me er tegen te verzetten. In mijn geval werkt dat wel, maar het blijft vervelend!! Helpt een zonnebankkuurtje niet bij je? Ik ga dat tenminste proberen. Een kleurtje en een stuk vrolijker, hahaha, wat wil een mens nog meer. Succes met jezelf!!

Groetjes Fonske

Joh, het komt vast weer goed hoor!

Ik denk dat iedereen wel eens een periode heeft dat je even de balen hebt van bepaalde dingen. En als het dan zo koud en guur is dan hakt het er ook gewoon net even harder in als normaal.

Je vriendin missen is ook logisch.. maar er zijn vele manieren om nog met haar in contact te komen! Msnnen/webcam, hyve, skype etc.. Ze is ver weg, maar ook dichtbij. Hou je daar aan vast! Dat het niet even snel een bakkie doen is en dat je ze niet kunt aanraken is nu eenmaal iets wat je moet accepteren. Dat heb ik al met een paar vriendinnen en ouders etc  die 1,5 uur bij me vandaan wonen omdat ik zo nodig moest   verhuizen.. Dat effe snel is er nu eenmaal niet. Nu is dat geen  vergelijk met waar je vriendin nu is, maar begrijp je wel...

Een derde kindje,.. tsja,.. Ik denk dat ik dat gevoel, als mijn gezinnetje compleet zou zijn, het ook nog steeds zou blijven kriebelen als ik een zwangere en/of baby zou zien.. Afscheid nemen van dat stukje lijkt me ook erg moeilijk. Maar als je gezin voor je gevoel nog niet compleet is dan zou ik er toch nog eens met je man over praten..

Maar geef het hoe dan ook even de tijd, lekker een paar dagen mokken en en je rot voelen mag en is helemaal niet erg, maar zorg er wel voor dat je er niet in blijft hangen!

En daarbij,.. de lente is in zicht!!!

Liefs,

Esmé mv Kay en ???

Wat bij mij vandaag prima heeft gewerkt in lekker naar het tuincentrum met mijn kleine meisje, kruidenplantjes voor de keuken en gezellige bolletjes en bloesemtakken voor in de kamer gekocht.
Helemaal leuk, ben zelfs zo enthousiast geworden en heb beneden de ramen binnen en buiten gewassen hahaha...en dat is echt geen hobby van me hoor.
Ik ken dat winterdip-gevoel, bij mij zijn de maanden november en december superdruk, en dan val je na de feestdagen in januari in een gat.
Lekker hoor dat het hectische weg is maar moet er altijd wel even aan wennen.
Maar meid het is alweer bijna februari, de lange saaie januari maand is alweer voorbij.
Wij gaan zondag met z'n viertjes lekker uitwaaien aan zee, misschien een idee???

Lekker weekend, liefs Daniëlle.

Hoi

Ik vind het best grote dingen hoor
Stoppen met roken is heel moeilijk, wordt je chagerijnig van en depri...maar doorzetten...er komt een tijd dat je het echt smerig vindt!

Verlangen naar een derde...ik heb het ook 4 jaar lang gedaan...werd ik ook depri van....tot ik mijn man dus wel zover had dat hij er ook voor ging...dus dat gevoel is niet klein hoor, maar heel groot.
Klutsende eierstokken zijn heeeeeeeeeeel lastig.
Daar kan ik je ook geen tip in geven...geduld hebben en hopen.

Dat gevoel van meer willen na nummer 3 is trouwens wel echt weg hoor.
Het is echt goed zo en natuurlijk ieder babietje doet je met heimwee aan alles denken, maar toch...voel ik nu echt verschil. Het diepe verlangen is weg..het is goed.

probeer afleiding te zoeken en ga naar buiten dat helpt tegen rotgevoelens
succes...en anders voor Valentijn reisje zon boeken haha

groetjes Pascal

Ach jeetje toch, meid..... Wat balen dat je je zo verdretig voelt.

Het is ook niet niks waar je tegenaan loopt allemaal, pfff. Dat gaat niet zomaar even weg natuurlijk. Hoelang blijft je vriendin weg, meen me te herinneren dat het een tijdelijk verhaal is, of is ze permanent geemigreerd?

En die derde, tja........ we hebben het daar eerder over gehad, weet je nog? Hier is de rust gekeerd en het is goed zo, met overtuiging. Maar als je zover nog steeds niet bent, maar hij blijft stellig in zijn overtuiging, pffff  het lijkt me echt zó moeilijk!

Heel veel sterkte gewenst en hopelijk voor jou schijnt de zon binnenkort weer (en niet alleen buiten, maar vooral in je hoofd)

Liefs
Susan

hey meissie,

heel herkenbaar!! mijn advies is vooral doen waar je zin in hebt, dus filmpje kijken, lekkere taart/cake/koekjes  bakken, naar de sauna (als je daar van houdt), lekker gaan lunchen, koffie drinken met een vriendin/moeder etc.

Ik hoop dat je snel weer wat happier voelt, ik vind het vooral rot dat ik me dan ineens zo kan voelen en geen idee heb waar het vandaan komt, dus het gevoel de controle kwijt te zijn en je ineens rot te voelen.

Oh ja, misschien is het ook een idee als die moppen van Cissy nog eens te lezen

voel je je al weer wat beter na de reacties van alle lieve meiden op het forum?

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan