A
Anoniem
Guest
Het gaat best goed met Nick op school en hij vindt het nu ook leuk alleen heeft hij het steeds over twee jongetjes die hem duwen en plagen (ik heb dit zelf 1 keer gezien op het sschoolplein) Die jongetjes zitten bij hem in de klas maar zijn bijna twee jaar ouder dan hem. Ik heb de jufrouw al een keer gevraagd of ze het in de gaten wil houden, met Nick erover praten vindt ik moeilijk omdat ik hem geen woorden in de mond wil leggen en het niet erger wil maken dan het is.
Vandaag vertelde hij huilend dat Jufrouw boos op hem was omdat hij met blokjes aan het gooien was, ik heb hem toen verteld dat hij dat ook niet mag. "ja maar A en M gooidenmet blokjes op mij" zegt hij dan.
Ik baal er flink van, mijn moedergevoel komt op zulke momenten heftig naar boven... ze moeten gewoon van mijn mannetje afblijven.
Morgen toch maar weer even met de jufrouw praten
Liefs sandra
Vandaag vertelde hij huilend dat Jufrouw boos op hem was omdat hij met blokjes aan het gooien was, ik heb hem toen verteld dat hij dat ook niet mag. "ja maar A en M gooidenmet blokjes op mij" zegt hij dan.
Ik baal er flink van, mijn moedergevoel komt op zulke momenten heftig naar boven... ze moeten gewoon van mijn mannetje afblijven.
Morgen toch maar weer even met de jufrouw praten
Liefs sandra