bah wat schrikken...

A

Anoniem

Guest
Ben vanmiddag buiten even een boekje aan het lezen en Tess is lekker aan het rond sjeezen in haar loopkarretje. Hoor ik haar ineens keihard huilen. Wat heeft ze nu gedaan, ze is bij mijn fiets gaan staan spelen met de buggydrager (wij hebben nog een vij oude en daar zit al bevestigingsmateriaal een dik stuk elastiek met daaraan een haakje) nou heeft ze dat haakje in haar mond gestopt en dat zat vast in haar wang. Omdat ze haar hoofd zo bewoog kreeg ik het ook niet meteen los. Haar hoofd maar even tussen mijn benen vastgeklemd en toen heb ik het losgekregen.
Het zag er gelukkig erger uit dan het is ( ik zag alleen maar bloed) maar ze heeft de binnenkant van de wang wel helemaal kapot. Bah wat schrikken zeg, meteen een andere plek gezocht voor mijn fiets.

Liefs sandra

He wat naar! Arme Tess, gaat het weer een beetje met haar?

Ajuus, ilja

Jakkes dat is schrikken! Gaat het weer een beetje met Tess?
Groetjes mv Thom

Dat is schrikken ja!!
Gelukkig ben je rustig gebleven en heb je het kunnen weghalen, goed hoor!!

Esmé mv kay

met Tess gaat het wel goed alleen haar wang is wat blauw (aan de buitenkant) en dik  en ze eet wat moeilijker. Mama is inmiddels ook bijgekomen van de schrik.

Bedankt voor jullie reacties.
Liefs sandra

Aah..arm meisje...en arme Mama,ik hoop dat het snel weer beter gaat.Is wel schrikken hoor,toen ik je verhaal las zat ik echt zo van....auw...oef...oowww..
Liefs Kitty

Owww, arme meid!!

Geef er maar een dikke kus op van ons!!

Groetjes, Marieke en Lyanne

hoi hoi

oh gossie, arm ding.....

geef haar maar gauw een knuffel( alhoewel doe dat morgen maar, het is nu wel erg laat!!)

liefs tobi

Terug
Bovenaan