Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog meer papa's die met rode koontjes achter de buis zitten. Hier wel (en nog 2 kids)..... Ik kan er meestal niet meer tegen als het zo spannend is en ga snel wat anders doen..... hihi. Nog meer dames die het te spannend vinden ?
Hey Trudi, nou gelukkig is het dan bij 2-3 gebleven, het was nog verdraaid spannend op het einde. Als het erom spant, ga ik altijd lekker van alles doen, hihi.... Manlief zat samen met oudste dochter (voetbalfanaatje) op het puntje van hun stoelen
ik heb echt helemaal niets met voetbal. zelfs niet als het de halve finale is. k was aan t strijken.
erwin zat bijna in de tv hahahahaha.
waar ik wel heel vrolijk van werd was toen ze hadden gewonnen, iedereen hier vuurwerk ging afsteken. t leek wel oud en nieuw! er is echt zo veel de lucht in geschoten. super mooi!
maar toen t om 12 uur nog zo veel herrie was hier vond ik t niet meer leuk! k wilde slapen hihi.
maandag mag iedereen op de zaak van erwin om 10 uur beginnen. das wel netjes!
Vind gewone voetbal niks aan, maar dit zoals ek en wk vind ik wel heel leuk.
Ga niet echt dat anderhalf uur en rust voor de tv zitten (manlief wel) maar hou het wel beetje in de gaten en kijk zo af en toe mee,
hihi, ondertussen idd de strijk en de was gedaan en nog wat opgeruimt,