bah.... werken... geen zin!

A

Anoniem

Guest
voor het eerst dat ik op mijn werk op het forum spiek... en dat terwijl het pas de 3e week van mijn nieuwe baan is... maar heb echt GEEN ZIN vandaag!
en ik zit ook alleen vandaag, dus niemand die me kan snaaien... alleen de systeembeheerder die bij kan houden wat iemand doet de hele dag op de PC
oohh wat erg, en ik moet juist extra hard werken van mezelf om me te bewijzen, mmmm

liefs Jenneke mv Ivar

hihi, hier nog een illegaal....
Laatste dag voor m'n vakantie, dus ook GEEN ZIN!!!
Liefs Nelleke

Hier nog zo'n sneaky persoontje dat op d'r werk zit te forummen. Ik ben semi-ambtenaar en het is goed te merken dat heel Den Haag op zijn gat ligt.        IK VERVEEL ME!

Ik moet nodig op zoek naar een andere baan!

Gisteren zwaar getafeld, ook geen zin/puf om te werken!

sterkte dames

HIHIHI Stiekumerds!

Gelijk hebben jullie hoor! Ik doe op het werk ook altijd even tussendoor kijken! Komende drie nachten nachtdienst, dus kan ik legaal de hele nacht rond-internetten!
Werkse nog even!

-X- Marieke

Ik moet morgen, waarschijnlijk als je dit leest vandaag, werken!
Ik heb er helemaal geen zin in..

Ik ben ook hélemaal alleen op het bureau, dus zal voor en na even op het forum spieken. Jullie entertainen me wel de dag door, toch?

Esmé mv Kay

Jawel,.. maar heb ze al áaaaaallemaal opgesloten!!
(in mijn dromen dan hè)

Ben zowat alleen op het bureau. Net iemand moeten horen en ben nu klaar met de hele mikmak. Omdat ik vandaag aan niemand gekoppelt ben ga ik dus ook niet de straat op. Dus ik ga nu zometeen naar huis. Neem wat uurtjes op..

kan ik een beetje ontstresse voor morgen hahaha..

Esmé mv kay

Terug
Bovenaan