Bah zo misselijk door zwangerschap

A

Anoniem

Guest
ff iets anders meiden zijn er nog tips tegen extreme missleijkheid en spugen. ik ben zo slap als een vaatdoek en kotsmisslelijk al een aantal weken. Ik kan niets verdragen en elke geur is bijna al te veel. Ook zijn mijn darmen helemaal van slag verstopping en dan weer diaree. Met Zifjon die zolas julli net konden zien loopt en erg ondeugend aan het worden is het heeeeeeeeel zwaar. Ik was met Zifjon niet zo erg ziek maar nu ??

Vanille vla helpt niet, kleine betje eten ook niet, pillen tegen wagenziekte die ik nog had van Zifjon ook niet. Weet me geen raad. Ook veranderd me lichaam in now time en pas ik nu al mijn bh   niet meer met 7 weken. Zucht vind het best ff zwaar nu.

Hey!

Vreselijk is dat hé? Bij Thomas begon ik in week 6 te kotsen tot aan week 16, en ook doorlopend van alles ging ik over mijn nek. Bij Nina begon het in week 6, maar was het veel minder spugen en meer misselijk maar duurde nu tot maand 6 tot ik staalplillen kreeg??? En nu bij de derde begon ik pas te spugen vanaf week 18.... Gelukkig niet zo vaak, en meer in de ochtend. Ik weet van een collega die ook veel moest spugen dat er bij de HA iets voor te krijgen is hoor! Schroom niet om het te halen!
En kleding... tsja... Bij de eerste kon ik er in week 9 niet meer onderuit, bij de tweede in week 6, en bij de derde kwam ik erachter dat ik zwanger was omdat mijn kleren niet meer zo lekker zaten, hahahah! Ik zou zeggen geniet van je groeiende lichaam en trek (of koop) kleren die lekker zitten! ( en ik durf het te zeggen hoor met mijn maten, hihihi!)

Liefs, marieke

hey

ik had van de ha zetpillen gekregen (emesafene) die zijn speciaal voor de zwangerschap. Ik was vanaf week 6 tot week 18 misselijk en overgeven en sinds ik die had gebruikt was ik alleen nog maar een beetje misselijk.

sterkte ermee

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan