bah zo onzeker

oww ik ben zo onzeker he bah ik heb vrijdag mijn echo maar ik zie echt beren op de weg:S

spontaan ben ik vandaag niet misselijk meer was elke ochtend enorm misselijk wat gewoon de gehele dag volhield maar tot nu toe(oke tis nog vroeg) heb ik nergens last van:S

ook ben ik bang dat de echo gewoon niet goed is en waarom??? ik hoor spookverhalen om me heen enzo

ik heb in april een miskraam gehad een vroege maar toch blijf ik controleren op bloedverlies echt erg....

ben vandaag 7 weken wat denken jullie moet ik me zorgen maken?

groetjes kleutermama

ps ik hoorde dat je die kwaaltjes ook kan uitschakelen met je gevoel en ik zit nu echt in een dip bah

Hoi,

Ik heb ook een miskraam gehad, en die echo is dan zooooooooooo beladen, ik snap je gevoelens helemaal, iedere keer als ik naar de wc moest was het spannend;-(. Die gevoelens zijn volgens mij volkomen normaal!

Dat je nu opeens niet meer misselijk bent hoeft echt niets te betekenen. Je gevoel en emoties kunnen een hoop doen.

Sterkte met wachten!

Hey kleutermamma, ik begrijp je best. Het is een onzekere tijd en je kunt er geen pijl op trekken. Ik heb ook dagen gehad dat ik me goed voelde en er van baalde, maar ik weet ook dat het helemaal mis kan zijn terwijl je alle verschijnselen gewoon houdt. Echt gewoon afwachten dus en in 90 procent van de zwangerschappen gaat het gewoon goed... Misschien heb je daar wat aan.

x Taraneh

hoi ik heb nog nooit een miskraam gehad,en toch kijk ik elke keer of ik bloed verlies,volgens mij is dat normaal je bent toch bang dat het mis gaat.
En dat je daar een beetje depri van wordt is ook heel normaal,maar je moet toch een beetje positief blijven,ik hoop dat alles goed gaat met je !
xxx

dank jullie wel doet me echt goed

heb een vriendin en die zat ook enorm negatief op me in te praten dus dat schiet ook niks op he:S

mijn zoontje gaat mee naar de echo vrijdag die weet dus ook al 3 weken dat we zwanger zijn en heeft tot nu toe zich niet versproken knap he!!
we hebben geen oppas en mn man wilt hem er eigenlijk graag bij betrekken dus hoop dat het gewoon goed is ben vandaag 7 weken alweer gaat best snel maar mag sneller tot de 12 weken haha

groetjes kleutermama

hoi,
ik denk dat die angst normaal is hoor. ik heb er zelf ook last van als ik maar iets ergere buikpijn heb en controleer toch elke keer of ik geen bloedverlies heb als ik naar de wc ga.
maar dat w88 duurt zooo lang tot de 12 weken.

Heeey meid,

Ik ben soms ook nog wel onzeker hoor. Sommige dagen voel ik me ook op en top zwanger en andere dagen voel ik me helemaal prima en heb ik niet eens het idee dat ik zwanger ben. Ook ik kijk nog steeds of ik geen bloedverlies heb. Heeel stom.
Nou meid, vrijdag is je echo. Nog heel eventjes en dan is je onzekerheid ook weer wat weg, omdat je de echo hebt gezien.
En niks van je vriendin aan trekken hoor!!!!!!
De ene dag ben ik hartstikke misselijk en dan weer een paar dagen niet.
Komt vast alelmaal goed meid!!! Ik duim voor je en dnek aan je.

Liefs marielle

Ik snap wat je bedoeld, ik heb dat ook gehad dat ik echt bang was dat het mis zou gaan, maar je moet proberen dat gevoel uit te schakelen, want als je gestresst bent is zeker niet goed

Wat belachelijk zeg dat negatieve gedoe van je vriendin, wordt je ook niet blij van

Sterkte nog en het is bijna vrijdag
Succes met de echo

Terug
Bovenaan