BAH

Wie herkent dit. Sinds januari slik ik de pil niet meer. Nu was mijn cyclus steeds onregelmatig.Gaat van 29 dagen naar 36 dagen. Vorige maand was het 36 dagen en nu deze maand 32 dagen. Dus er gaan weer dagen af. Maar nu is het normaal zo dat ik altijd ontzettende rugpijn heb als mijn ongi er aan komt. Nu dus niks. Ik vloei sinds zaterdag, het is nog niet een maandverbandje vol. En daar komt bij: het was alleen zaterdag weinig maar wel rood, nu komt er (sorry) alleen maar bruin bloed. En echt weinig......Weet ik veel, heb ik nog nooit gehad. Dus ik mis mijn rugpijn en rood bloed. Zou het nog een nasleep zijn van de pil. Dat hoop ik maar, bruin bloed lijkt me toch niet echt goed. Zwangerschap lijkt me ook niet voor de hand liggen. Wie herkent dit?????
Alvast bedankt als je reageert.
Groetjes.........
 
hoi anoniempje,
lijkt mij geen nasleep van de pil,je bent toch al even gestopt.en ja idereen heeft weer iets anders,ook als ze zwanger zijn.mischien heeft iemand hier inderdaad ervaring mee.hopelijk ben je "gewoon"zwanger en is dat het,dat zou wel mooi zijn!
 
Hallo anoniempje,

Ik heb dat ook, en ik ben gestopt met de nuvaring in oktober. Vroeger had ik vanaf dag 1 gewoon rood bloed. Nu sleept dit geweldig aan vooraleer er echt rood bloed komt.En dan is het ook nooit zoveel als vroeger. Een vriendin van me had echt wel innestelingsbloed en vertelde dat dit
niet zo veel was. (Dan was dat van mij weer net teveel)
Soms spreken ze ook over oud bloed, misschien is het dat wat eerst komt en daarna vers bloed?
Ik weet het ook niet goed hoor...

Maar wou wel even reageren.

Groetjes,
Erika
 
Terug
Bovenaan