bah

Hoi,

Ben hier een tijdje niet geweest. Op dit moment ben ik namelijk helemaal niet bezig met zwanger worden. De dochter van mijn zus ligt doodziek in het ziekenhuis. Mijn gedachten zijn eigenlijk alleen maar bij hun. Ik kan het niet begrijpen dat een levendige tiener ineens zo ziek kan worden. Elke dag hopen we op goed nieuws maar tot nu toe kan niemand haar toestand verklaren.
Ik kan dit maar moeilijk bevatten en hoewel ik (dacht ik) mijn 2 miskramen goed kon verwerken, blijkt nu dat mijn incasseringsvermogen op dit moment nihil is en moet ik moeite doen om soms aardig te blijven tegen zeurkousen op mijn werk.
Afijn, we moeten door en ik moet proberen positief te blijven. Op alle gebied.

Pfff moest het even kwijt.

Hoi Nina,

Soms is het leven echt oneerlijk, soms denk ik wel eens; waar hebben we deze narigheid toch aan te danken.

Al het andere is dan zo onbelangrijk...mensen zeuren dan zo om onbelangrijke dingen terwijl een kindje doodziek in bed ligt. Ik begrijp je volkomen.

Meid sterkte in deze rot tijd, ik hoop dat het allemaal goed afloopt.

Groetjes Bibi

Hoi Nina,

Wat een verhaal zeg! Vreselijk voor je nichtje en voor jullie allemaal! Vooral omdat het niet te verklaren is. Die onzekerheid lijkt me zo erg! Ik weet natuurlijk niet of het echt helpt maar onder het mom, baadt het niet dan schaadt het niet, ga ik een kaarsje voor je nichtje branden vanavond!

Sterkte!

X F

Hoi Nina,
Wat een vreselijke en spannende situatie.
Hoe oud is jouw nichtje en hoe is haar toestand dan? Is er niet bekend waar haar ziektebeeld vandaan komt en kunnen ze haar daarom niet behandelen?
Ik wil jullie veel sterkte wensen en ik hoop dat jouw nichtje weer snel opknapt en jullie weer opgelucht kunnen adem halen.
Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan