Bah!

Hoi allemaal!

Hoe gaat het met jullie buikies? Groeien jullie al lekker?

Ik voel me de laatste paar weken niet echt top.
Ik heb al een paar keer achter elkaar last van een vaginale Vandaag voor de 3e keer een afspraak gemaakt bij de dokter maar ze mogen nu niet alle medicijnen voorschrijven.
Zijn hier meer vrouwen die daar ervaring mee hebben? Het blijkt namelijk heel veel voor te komen.

De laatste paar weken voor de vakantie ook veel extra drukte met werk en andere dingen in en om huis. Zondag knapte ik even. Mn buik deed zeer en ik kon alleen nog maar huilen. Verschrikkelijk! Lang geleden dat ik me zo ellendig gevoeld heb!

Zometeen op controle....normaal gesproken alleen hartje luisteren maar ik hoop dat ze toch even een echo'tje willen maken.

Lfs Esther

Hoi Esther!

Hoe was het bij de vk? Heb je nog een echo gehad?
Ik ken de vaginale schimmelinfectie niet tijdens mijn zwangerschap maar heb het daarvoor wel 2x gehad. Heel erg naar die jeuk. Ik kreeg toen een soort paasei/bruisbal. (Klinkt een beetje raar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.)
Heb je nu wel weer medicatie gekregen dan of helemaal niets? Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Liefs Danielle

Bij de vk was alles prima. Bloedruk nog steeds prima en mijn gewicht was niet gegroeid!

De beeb was lekker druk en dook steeds weg waardoor ze het hartje niet goed konden horen. Dus hebben we toch een echo gehad! Ik blij! Mn moeder was mee dus das dan helemaal leuk!

Ik heb ook van die eitjes, andere medicatie mag je ook niet hebben tijdens je zwangerschap. Ben begonnen met 3 dagen eitjes van 400 mg, maar heb nu 1200 mg. Maar heb ook het advies gekregen van de vk om het te proberen met yoghurt. Klinkt gek maar is eigenlijk best logisch. Een tampon in de yoghurt dopen, die inbrengen en een nacht laten zitten. evt meerdere nachten herhalen. Herstelt de zuurgraad.
Dus dat ga ik eerst even proberen voordat ik weer aan die pillen ga beginnen.

Nu lekker slapen, zijn net terug van een feestje ;-)

lfs

Fijn dat je een echo hebt gehad zeg, jullie kleine mag dus wel vaker wegduiken als ze het hartje willen horen!
Yoghurt nee nog nooit van gehoord, maar klikt idd wel logisch ja. ik hoop dat het werkt!

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan