bah!

hoi meiden, ik moet echt even klagen. ik heb zo'n vreselijke rugpijn! het zit niet alleen onderin, maar over de hele rug. ik loop al bij de fysio, maar ik denk niet dat het helpt.
het slapen is dus waardeloos, vanwege de pijn en daarbij komt dat ik wel duizend keer wakker word door de hormonen! worden jullie ook zo vaak wakker, zonder aanleiding?

verder word ik de laatste weken steeds onzekerder...bang dat ons kindje niet goed groeit ofzo....konden we maar af en toe een ''deurtje'' opendoen en even naar binnen gluren.
ook denk ik bij elk pijntje dat het vroegtijdige weeen zijn. erg vervelend allemaal, want ik loop mezelf zo in de weg. donderdag moet ik weer naar de vk, ik zal alles eens op tafel leggen. misschien kan zij mij gerust stellen?!

sorry voor mijn gezeur, maar ik moet het even kwijt.

Hoi
Ik ken het probleem, ik ben s'nachts ook super vaak wakker en kan dan soms echt niet meer slapen. En als je je eigen echt ongerust maakt, dan moet je gewoon even je vk bellen daar zijn ze voor toch?
heel erg veel succes

ik heb het ook veel last van rugpijn.
had het eerst overdag naar de fysio geweest nu heb ik meer snachts dus slaap ook slecht.

ik ben nu ook onzeker aan hetw orden nu alles dichterbij komt. maja het zal heus wel goed komen toch?!!

Hier ook een slechte slaper. Erg onrustig, wiebelige voeten, vaak plassen, dromen, etc...
Verder pijn in mij ribben, waarschijnlijk van een voetje ofzo...

ja hier ook slecht slapen en heb veellast van mijn schouders waardoor ik snacht wakker lig.
Ik zit/lig op de bank en ben moe en denk lekker naar bed maar als ik daar eenmaal lig dan kijk ik om mij heen.......:(
En dan ben ik verder voor de verandering eens rustig dan begint de onrust in mijn benen.
al met al breekt het slechte slapen ook op maar goed moet je doorheen word mij verteld.

nou toch nog een leuk einde van een beginnende rot dag.......we moesten vandaag naar het ziekenhuis voor een intake en daar kreeg ik zomaar een echo cadeau! hoe leuk is dat! ?
en aangezien ik onwijs onzeker was over de groei van onze baby...hebben ze hem/haar even goed opgemeten en alles blijkt perfect te zijn!
er viel echt een enorme last van mijn schouders af, zo fijn.
het slapen konden ze niks aan doen...haha....dus ik wacht rustig af tot ik zover vermoeid ben, dat ik wel in slaap moet vallen!
sterkte allemaal met slapen en alle onzekerheden....het valt soms niet mee

Heel herkenbaar, ook hier veel ( bekken) pijn slecht slapen en ook wel m'n onzekerheden.

Konden we de tijd maar een paar weken vooruit zetten he??

Wat fijn die echo, toch even weer een oppepper!!

vaak wakker? ik kom niet eens in slaap de laatste dagen. maar als ik achter pc zit of tv dan denk ik boh ik ben moe laat ik naar bed gaan, en vervolgens lig ik te woelen! ik moet wel zeggen ik ben 33 wk en lig op een waterbed...ik kan je vertellen dat dat niet ideaal is!
er is wel een lekker ruikende spray van Rituals, speciaal om lekker en relax te kunnen inslapen. Ik heb m nu en ga t proberen. het wordt ook vaak verkocht voor kinden die onrustig zijn voor ze naar bed gaan vertelde de verkoper me.

Terug
Bovenaan