BAH!

Bah wat een dag! Vorige week is mijn neef (43!) overleden door een politiekogel (wellicht hebben jullie de berichten wel gezien in de media).
Vandaag werd hij begraven en dat was zo verdrietig! Zijn twee kindjes (8 en 5 jaar) liepen daar maar een beetje verdwaasd rond aan hun moeder vast geklampt......als je zelf al geen verdriet hebt, dan krijg je het daar wel van.
Bovendien ook voor het eerst hiervoor Connor moeten 'wegbrengen' naar mijn schoonouders. Ook dat viel me niet mee. Ik zit nog steeds in de zw met mijn bekkenklachten én ik heb geen baan, dus ik hoef hem normaal niet weg te brengen. aan het eind vd middag stonden mijn borsten dan ook op knappen! Vanmorgen vlak voor de begrafenis nog wel gekolft maar je kan tussen de kerk en de bgrafenis door ook niet zeggen tegen zoveel mensen van, wacht ff, ik moet even gaan kolven natuurlijk. dus maar doorgelopen. Gelukkig kon ik hem weer aanleggen vanavond. Nu maar even bijkomen en het leven weer oppakken. Dat staat wel even stil na zo'n bericht.

Oooh wat erg en naarg zeg gecondoleerd!
Och garm die 2 kindjes en zijn vrouw oooh kippenvel waar moeten ze wel niet doorheen waarom?!
Wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies....

Mag ik vragen hoe het komt dat tie door een kogel is geraakt ik heb het gemist in het nieuws.

Liefs louise

Gecondoleerd...

ook ik heb het niet meegekregen, maar moet eerlijk bekennen ik kijk bijna nooit nieuws.

Heel veel sterkte! en ook voor die arme schatjes en zijn vrouw... dit doet een hart pijn.....

Hij raakte op een of andere manier in een psychose. Waarom weet niemand, zoiets is nog nooit gebeurd bij hem...... In zijn toestand wilde hij heel sterk zijn gezin beschermen tegen 'het kwaad' en was ook erg boos. Zijn vrouw was zó bang dat ze de politie belde. Toen hij de politie zag'beschermde hij zijn gezin door de politie te lijf te gaan met een mes...... ja en toen schoten ze. Ze wilden in zijn been schieten maar door de worsteling kwam de kogel in zijn buik terecht en raakte de aorta. De rest weten jullie.......

http://www.nu.nl/binnenland/2594029/politie-schiet-man-dood-in-apeldoorn.html

Terug
Bovenaan