BAH!

Zucht.... Maandag een follikelmeting gehad. De gyn vond er eentje van 12 mm, te klein. Vanochtend terug bij een andere gyn;" weet je zeker dat er een van 12mm zat? Kan er geen vinden! Alleen 2 kleintjes van 10mm" Bleek die van 12mm een bloedvat te zijn!!!! Moet ik vrijdag dus weer terug! En weer die extra prikken om de eisprong tegen te houden, verdorie! K*tlijf..... Ben er echt even helemaal klaar mee...BAH!

Getsiederrie... Nou heb je dat weer.... Zucht...
Wat een gedoe zeg! Maar hoop dat je eitje snel doorgroeit en je straks een hele mooie hebt!

Ik duim heeeeel hard voor je meiss!!

Liefss!

Da's echt k*t zeg! Wat kun je daar nou mee, stomme arts ook dat die 't niet goed zag! Kan me voorstellen dat je ff 't vertrouwen kwijt bent, heel veel succes vrijdag!!

Balen!
Wel wat slordig van die eerste gyn, maar goed, vergissen is ook menselijk.
Ik baal ook regelmatig dat ons lijf niet gewoon eens doet wat we willen. Kan me voorstellen dat je er nu helemaal de balen van hebt. Bekij khet positief, er zijn 2 follikels even groot, dus misschien een dubbele kans deze ronde!

Houd je taai en succes vrijdag!

Liefs Daisy

Bedankt voor jullie lieve reacties weer.

Ja, foutje van de gyn. Maar ik mocht vandaag voor het spreekuur komen, zodat ik niet voor de 3e keer iets hoefde te regelen op m'n werk! Dus dat is wel fijn...

De follikels waren deze keer wel goed gegroeid. Er doet er weer eentje mee van 14mm. Moet nu t/m zaterdag menopur prikken, t/m zondag cetrotide prikken, en zondagavond pregnyl. Dinsdag dan de laatste IUI. Wat een gedoe... Zo blij als het woensdag is! Trek ik meteen een lekkere fles wijn open op het nieuwe jaar! Eindelijk nieuwe onderzoeken en een behandeling waar ik meer vertrouwen in heb! Weet dat deze IUI ook nog een kans van slagen heeft, maar geloof er eerlijk gezegd helemaal niet meer in! Op naar 2012!!!!

Dikke knuffel voor jullie!

Terug
Bovenaan