bah!

Hoi hoi,

Zo dat was wel even schrikken vandaag!! ik voelde onze meid al sinds vanmorgen niet dus toch maar even de verloskundige gebeld.
Daar bleek dat er niks aan de hand was het hartje klopte gewoon! toch stuurde ze me voor de zekerheid door naar het ziekenhuis.
Eenmaal daar werd er een hartfilmpje van de baby gemaakt.
En daar uit bleek dat het helemaal niet goed was, het hartje klopte veelste snel! De arts zei dat ik daar moest blijven en dat ze opnieuw een hartfilmpje zouden gaan maken maar dan op de verloskamer, Als er niks veranderd zou wezen zouden ze haar gaan halen!! even schrikken dus! ben immers pas 34 weken.
Maar uit dat hartfilmpje bleek dat ze het prima deed en er niks aan de hand was, de arts begreep er niks van, maar mocht weer naar huis. Nu is het maar weer even aankijken.

Daar wordt je toch onzeker van!

X

Begrijp je helemaal.. voel onze knul ook heel weinig.. ook extra aan de ctg gelegen en een echo gehad. Gelukkig kwam daaruit dat meneer het nog prima deed..

Liefs

Daar wordt je idd onzeker van, bah.
Een digitale knuffel vanaf hier, en hopen dat ze nog even kan blijven zitten.

He wat vervelend zeg, nou maar gelijk bellen als je het zelf niet vertrouwd he want jou gevoel is het belangrijkst. En als jij je niet goed voelt is dat ook niet goed voor je kleine.
Successsss

Dank je wel allemaal!

Nou het blijft afwachten allemaal.
Me vruchtwater is vermiderd!
Ze doen er verder vrij weinig aan.
voel er nog steeds niet erg goed en dat is toch echt wel een heel onzeker gevoel.
Morgen weer een echo en ctg, kijken wat ze dan weer zeggen.

x

Terug
Bovenaan