Bah...

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Had mijn nod op 8 gezet maar zo te voelen is het vandaag...
Heb last van mijn onderrug en stekende buikpijn...
Ik heb weer echt even een dip omdat ik zo baal dat het weer niet gelukt is...
Mijn gyn had het er vorige keer over een baarmoederfoto...
Aan de ene kant heb ik zoiets van kom maar op met die foto dan weten we of er wat aan de hand is...
Maar aan de andere kant ben ik dan ook wel bang voor de uitslag stel er is wel wat wat dan?
Ik heb mijn vriend gevraagt wat hij wil ik heb nog een kuur liggen en hij wil nog een ronde en dan de foto...
Wat zou den jullie doen?

Liefs Jennifer

Hey J3nnifer,

Kan me goed voorstellen dat je ontzettend baalt dat het weer niet gelukt is! Kan je niet goed adviseren over wat te doen, want ik zit niet in jouw situatie. Kan het niet tegelijk. Gewoon wel verder met je kuur en dan ook maar gelijk een baarmoederfoto inplannen? Ik weet niet hoe lang je moet wachten voor je zo'n foto kan laten maken en of het tegelijk kan? Ik kan me ook voorstellen dat je bang bent voor de uitslag, maar daar kan je dan wel verder mee. moeilijk hoor!
Succes met je beslissing!

Liefs

Balen meis. Waarschijnlijk 'moet' je toch een ronde wachten, want de foto moet voor je eisprong worden gemaakt, dus zo snel kun je misschien niet terecht. Als je nu een afspraak maakt, zit je waarschijnlijk nog 1 of 2 cycli verder, dus ik zou t maar doen.

De HSG (baarmoederfoto) kan een positief effect hebben op de zwangerschap, omdat je eileiders worden 'doorgespoten'. Dus wie weet vinden ze niets, maar heeft het toch een positief gevolg.

Sterkte.

Wenser

Wat balen zeg!! Jammer dat het niet is gelukt deze ronde maar houd goede moed hoor meid, ook al is dat niet altijd makkelijk!

Ik zou ook vast die afspraak maken, als het nog even duurt ben je misschien ook alweer een ronde verder (tenzij je dan wel zwanger bent) Begrijp je vriend ook wel maar alles duurt al zo lang dus ik zou spijkers met koppen slaan, dan weet je iig waar jullie aan toe zijn, mocht er wel iets zijn.

Sterkte!! Liefs Lynn.

Het klopt HSG heeft positief effect op vruchtbaarheid.
Mijn gyn zei dat vrouwen die dat onderzoek hebben gehad meer kans hebben om zwanger te worden.
Ons traject bij de gyn was eerst het HSG, dan 2 maanden zlef proberen, dan 6 keer iui dan in aanmerking komen voor ivf.

De eerste keer belde ik voor afspraak HSg maar die kon niet doorgaan omdat radioloog niet beschikbaar was. Dan maar weer bellen op de eerste dag van de volgende menstruatie - maar die kwam maar niet - toen bleek ik plotseling spontaan zwanger. Het kan raar lopen.

Ik begrijp heel goed dat je gemengde gevoelens hebt voor dat onderzoek. Aan de ene kant wil je het weten aan de andere kant ben je bang voor de uitslag.
Volens mij is onzekerheid erger dan de uitslag. Je kan het maar beter weten wat het is. De gyn weet dan ook wel weer voor welke vervolgstappen je dan in aanmerking komt.
Veel succes

Ik zou ook een afspraak maken hoor. Ook bij ons duurde het wel even voordat ik terecht kon. En net als bij Imawu ben ik in dat rondje ervoor zwanger geworden. Hadden al 7 keer clomid gehad en dat had geen effect, dus we zouden een wachtrondje hebben en dan de hsg. Die was niet meer nodig.

Dus gewoon met je kuurtje beginnen en bellen. De afspraak afzeggen zou veel leuker zijn.

Bedankt voor jullie reacties, zou vannemiddag bellen had de knoop doorgehakt maar de poli was al dicht...
Kan dan niet eerder dan woensdag bellen want ga vanavond de nachtdienst in...
Ik kan ook maar beter even wachten tot mijn ongi echt doorbreekt had vannochtend wat rose bij het afvegen was geen afscheiding maar net of was het rose water zeg maar sorry voor de details...

Terug
Bovenaan