BAH!!!

Sorry dat ik jullie ermee lastig val.

In tegenstelling tot gisteren toen ik de badkamer gepoetst heb en ook de slaapkamer stiekem nog een beetje heb aangepakt heb ik vandaag echt nergens zin in. Zelfs niet in mijn zoontje, ben blij dat hij vandaag lang geslapen heeft.
Ik heb totaal geen energie mijn hoofd voelt aan alsof hij ieder moment uit elkaar kan spatten, ben ongelofelijk moe, mijn enkels zijn net olifantenpoten ga zo maar door. Moet zo ook nog koken heb ik ook al totaal geen zin in.
Ga vanavond maar na gtst naar bed denk ik als ik dat al haal, misschien kijk ik het wel gewoon op bed. Dan ook nog de hele dag die mensturatiekrampen erbij. Bah bah en nog eens bah. Dan zegt iedereen geniet van je zwangerschap het is zo mooi.
Ja de eerste weken als je in een roesje leeft en niet te misselijk bent misschien maar bij 20 weken vind ik er al niks meer aan. Ben blij dat het de laatste keer is, begrijp me niet verkeerd ben straks heel blij als ik mijn meisje kan vasthouden en knufffelen enz... maar nu vind ik er ff niks aan.

Hebben jullie dat ook?

Hoi pluisje,
Je verhaal is zeker herkenbaar, ik ben zo labiel als wat. Het ene moment vind ik het allemaal best nog wel gaan, om dan het andere moment er echt klaar mee te zijn en over alles te balen en te vitten op mijn vriend.... Nu 40+2 dus het zijn echt die laatste loodjes. Als er maandag nog niks is, dan weer naar de gyn om een actieplan te maken. Ik hoop maar dat ze me dan in die week (maandag 41 weken) willen inleiden en niet per se tot 42 weken moet wachten.
Dus ik spreek mezelf moed in:nog max anderhalve week, en dan is de kleine man/vrouw er hopelijk wel.

Ik zit nu op 38 weken+2 en ik ben er ook wel een beetje klaar mee nu. Het is voor mij de eerste keer. Mn enkels en voeten zijn zo opgezwollen dat ik gewoon echt zere voeten krijg zonder er ook maar op te staan. Die buik zit met alles in de weg en slapen gaat ook al bijna niet meer vanwege zere onderrug en heup. Gelukkig heb ik het erg getroffen tijdens mn zwangerschap qua misselijkheid en pijn etc. dus eigenlijk mag ik niet klagen. Maar van mij mag de kleine nu ook wel komen hoor...

Wat klinkt het allemaal lekker bekend! Ben er zelf ook ondertussen wel een beetje klaar mee. Nu ruim 39 weken. Volgende week donderdag gaan ze kijken of ik al iets ontsluiting heb. Voor mij duurt dat nog véél te lang!!! Bij mijn zoontje werd ik met 42 weken ingeleid. Anderhalve dag later als nog een ks. Gelukkig gaan ze nu bij 41 weken kijken hoe verder en willen ze niet tot 42 weken wachten. Kan nu amper normaal lopen en dingen doen. Het voelt alsof de kleine nu al halverwegen de uitgang is! Ben er ook gewoon klaar mee. En bij de rest wat jullie schrijven daar sluit ik me helemaal bij aan.

Ik snap je helemaal..9maanden is lang vooral die laatste loodjes had voor mij niet gehoeven. Slapeloze nachten vocht vasthouden geen energie. Mahja nog even volhouden we krijgen er wat moois voor terug. Xxx

Eerlijjk gezegd, die laatste maand vind ik eigenlijk gewoon afzien. Alles is teveel en te zwaar.

En ik heb nog nooit zo'n zware laatste maand gehad als deze zwangerschap!

Hoi ik breek ff in vanf het meiforum. Ik snap wat je bedoeld ik ben met 33+5 opgenomen en ben nu 34+3 en vind het dus ook gewoon niet leuk meer kan niet genieten. Moet tot en met de bevalling in het ziekenhuis blijven. Dus ook gewoon bah, bah en nog eens bah.

Terug
Bovenaan