bah

inmiddels heb ik het wel weer een beetje gehad met die misselijkheid.
Ik denk dat ik morgen maar eens ècht alleen op crackertjes ga leven. Nu komt toch bijna alles er weer uit, zelfs het drinken.
Hebben jullie er ook zo'n last van?

Kan het me voorstellen dat je er klaar mee bent! (gelukkig voor mij) heb ik bijna geen last van misselijkheid.

Maar je kunt toch medicijnen bij de dokter vragen voor de misselijkheid, of kan dat niet?

Okkie022, hoeveel weken ben je nu? Ik ben nu rond de 10 weken en mijn misselijkheid is sinds ongeveer een week over. Ik begin nu zelfs aardige trek te krijgen.

Ik ben met vlagen misselijk. Ik ben alleen zo moe. vanochtend gestreken en boodschappen gedaan, ben bekaf.
Ik tel de dagen naar 12/13 weken. Bij m'n vorige zwangerschap was het opeens over.

Ik heb er nu geen last van. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik van de huisarts in samenspraak met de gynacoloog pillen gekregen tegen de misselijkheid (welke een beetje hielpen).

waar je wel op moet letten is dat je niet uitdroogd als je zoveel overgeeft. Als je veel afvalt is het ook raadzaam om de verloskundige te bellen ivm afvalstoffen die in je bloed kunenn komen. (om dit tegen te gaan heb ik toen sondevoeding in het ziekenhuis gehad ).

Sterkte ermee

Nu ben ik zo rond de 9-10 weken en hoop ik dat het snel over zal gaan. Vanmorgen was ik bij de ha en heb pillen gekregen tegen de buikkrampen die ik hem (darmproblemen) en de misselijkheid (de vorige werkten niet).
Drinken is idd belangrijker dan eten. Daar probeer ik me nu ook op te richten

Tijdens de vorige zwangerschap heb ik ook in het ziekenhuis gelegen en vooral vocht via het infuus gehad. Ik had toen uitdrogingsverschijnselen ivm misselijkheid. Toen was het rond 17 weken over en kwam het bij 22 weken weer terug, tot aan de bevalling. Daarna ben ik supersnel heel veel afgevallen omdat idd mijn maag heel klein was geworden. Ik heb er toen heel hard aan moeten werken om meer te kunnen eten.

Terug
Bovenaan