Bahh nare dag

Vandaag was het een hele rare dag hier.
Mijn opa is vandaag jarig en is 81 geworden. We gingen daar heen met zijn kinderen, klein kinderen, achterkleinkinderen, zijn broers en zussen en de broers en zussen van mijn oma. Al met al waren we met zo'n 40 man. Iedereen leuk aangekleed voor het feestje.
Iedereen stond buiten te wachten bij de ingang van het verpleeghuis. daar kregen we te horen dat het helemaal niet goed ging met mijn opa en dat de pastoor onderweg was om hem de ziekenzalving te geven (bedienen)! Heel bizar sta je daar in je mooie zomerse kleren. Dat was dus even flink schrikken en huilen natuurlijk. De kinderen, klein kinderen en 3 achterkleinkinderen waren daarbij aanwezig. Het was een heel mooi moment maar ook heel verdrietig. Zo raar. En de pastoor blijf hem maar feliciteren met zijn verjaardag.
Nu maar afwachten hoe het allemaal loopt.

Sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt. door alle hormonen wordt het er helemaal niet makkelijker door. We hebben wel besloten dat als we een jongen krijgen we de tweede naam gaan vernoemen naar mijn opa. Iemand sugesties? Mijn opa heet Wim.

Liefs Danielle

Hey danielle,
Idd een rare dag...
Hoop dat et allemaal nog goed komt met je opa...
Sugestie voor je tweede naam:
Wimley, alwim, william...
Ik weet niet welke stijl jullie leuk vinden... Me broertje zou eigenlijk william heten maar hebben ze verandert naar wouter. Ik persoonlijk hou van wimley... Succes met alles en probeer vooral ook te genieten van je zwangerschap...
Kus marleen

Heey Danielle,

Dat is egt ff schrikken, Sterkte!!
Ik hoop ook dat het goed komt met je opa.
Ik vind Willem wel een mooie stoere naam, maar ik weet niet wat jullie mooi vinden.
Probeer van je wondertje te genieten.

Liefs Karolien

He meis,

Wat een ellende! Jeetje! Daar sta je dan. Kan me helemaal voorstellen dat je je emoties niet onder controle hebt op zo'n moment! Qua naam kan ik je niet echt helpen geloof ik! Sterkte!

Liefs

Hoi dames,
Bedankt voor jullie lieve berichtjes, doet me erg goed! Met mijn opa gaat het steeds iets minder. Hij eet en drinkt niet meer omdat hij niet kan slikken.
Ze hebben er voor gekozen om geen sondevoeding of een infuus te geven omdat het dan een kwestie van rekken wordt. Beter wordt het toch niet meer. Nu dus eigenlijk wachten op het einde:-(
Het klinkt hard maar dan maar liever vandaag dan morgen. Dit is ook niet meer mens waardig.

Bedankt ook voor de naam tips, ik ga ze aan mijn man voorleggen.

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan