Bahhh zuur...

Ik loop nu al twee dagen rond met een constante zuursmaak in mijn slokpijp.... ik heb op de Gaviscon verpakking gelezen dat zwangere dit wel gewoon kunnen gebruiken, maar met mate.
Jullie er al last van? ik hoop niet dat dit door blijft zetten tot het einde want dit is echt niet fijn.. het maakt ook niet uit wat ik eet :(

wel last van zuurbranden, de kleine duwt je ingewanden omhoog dus alles heeft minder ruimte

ik eet kleinere gerechten, muntdrop werkt ook wel beetje en vooral cola!

sterkte

hoi aviya,

ik had al last van maagzuur voor ik zwanger was. Is familiekwaaltje hier. En heb daar omeprazol voor. Heb er niks voor geslikt totdat ik 21 was en het me werd voorgeschreven door een gynaecoloog. Misschien werkt bij jou Antagel of gaviscon. Dit mag je nemen idd. Antagel kan je bij de huisarts vragen. Hoop dat iets gaat werken bij je want het is echt geen pretje. Succes.

Mijn man heeft ook veel last van maagzuur en heeft baat bij gaviscon, dus dat hebben we altijd in huis. Ik heb gelezen dat cola juist niet goed is?
Het werd gister een stuk minder door Sterrenmunt thee, dus ga daar ook maar een extra pakje van aanschaffen.
Ik hoop alleen niet dat ik dit tot maart ga houden, maar goed we zullen zien!

ik heb het na bep. dingen zure dingen (bijv. sinaasappelsap of cola of bep gekruide chips of gekruid eten is echt hopeloos. heb het ook met gehaktballen. het enige wat hier werkt en hoor je vaak is melk of gele vla. ik gebruik vaak maalox je hebt ook rennies is ook goed hoor.
succes tis niet prettig. spreek uit ervaring

ooohhh bahhhh ik heb er ook zo'n last van !! bah bah bah !!! zo'n rot gevoel !!
Heb wel maagzuurremmers gekocht (weet even niet hoe ze heetten, maar was ook speciaal voor de zwwangerscha) maar ik wil eigenlijk zo min mogelijk gebruiken, dus heb ze nog niet uitgeprobeerd.. denk iedere keer het gaat wel weer over en niet zo aanstellen... maar vrolijk word je er niet vn !
wat bij mij wel heel goed helpt is op mijn linker zij slapen !! zo'n evrschil met rechts ;)

Nou succes !

Ik heb er gelukkig nog geen last van. Maar als gele vla helpt komt het misschien daar door. Sinds begin zwangerschap ben ik dol op gele vla!

Ik heb er zo'n last van dat ik er soms niet van kan slapen. Heb er alleen geen last van als ik sla eet. Bij het minste of geringste komt het al omhoog.. Vreselijk!

Terug
Bovenaan