Bak of mand voor onder de box waar te koop?

Hallo dames,

Wij hebben een box (voor onze eerste gekocht) zonder la eronder. We hebben spijt dat we er geen met la hebben genomen. Nu heb ik even gekeken bij Ikea, Xenos ed naar manden ed. Ze zijn er wel maar allemaal vrij klein waardoor je er nog weinig in kwijt kan. Tevens komen de maten niet zo mooi uit.

Ik weet dat er losse lades voor boxen te koop zijn maar die vind ik echt te prijzig. Heeft er iemand hier nog een idee of een verkooppunt waar ik bv 1 grote platte bak of mand kan kopen?

gr.Ing

Hoi,

Een nichtje van mij heeft een grotere stoffen tas die aan de box hangt waar ze allerlei spullen in heeft. Geen idee waar ze die gekocht heeft, maar ze was er zelf heel tevreden over.
Dus misschien is dat nog een mogelijkheid.

groetjes

Hoi Ing,

Weet niet of je man/vriend een beetje handig is? Misschien kun je/hij zelf een maken van multiplex, wieltjes eronder, en leuk kleurtje verven.

Groetjes, Judith

Hoi Inge,

Weet je het echt zeker dat je een la oid wil? Wij hebben de Box Rocco (zwart) met Lade, en ik vond het een onding!! Er past niet echt veel in de la, en de eerste maanden heb j er iets aan met het kleine zachte spul, daarna gaat alles klem zitten en krijg je de la niet meer open e.d. Zo'n zak aan de box vond ik ook niets. Wij hebben nu gewoon een soort lage donkerbruin dressoir kast van de ikea (je hebt ze ook met 25 vakken, maar deze dan in 8 vakken) met 4 manden en 4 witte deurtjes. Daar passen alle boekjes en zooi van de kleine in!

Ik zit er zelfs aan te denken om de box op MP te zetten, omdat ik een volgende keer echt een box zonder lade wil.

Succes
Gr Sandra

Jij maakt mijn dag weer goed hahahaha! Geen lade onder de box dan maar!!! Ik dacht echt dat ik er best veel boekjes ed in kwijt kan maar dat valt tegen begrijp ik?? Ik hou het maar bij de zakken denk ik...

lfs ing

Terug
Bovenaan