Bakerpraatje?

Hoi iedereen,


Beg gewoon benieuwd wat jullie al 'hebben horen vertellen' als jullie een zoontje of dochtertje willen. Ik weet het, als het maar gezond is maar ik hoor graag die verhaaltjes! De zus van mijn apotheker eet enorm veel zout en ze heeft 4!!! jongens! Hier word er gezegd: veel zout voor een jongen, veel melk voor een meisje en meermaals vrijen voor een meisje rond de eisprong en 1 maal vrijen voor een jongen omdat die spermacellen sneller zijn. Wat er vanaan is weet ik niet maar baat het niet ....
 
volgens mij is dat zout en die melk gewoon bakerpraatjes,dat van dat vrijen heb ik ook wel eens gehoord, dicht rond de eisprong een meisje, wat verder er vanaf een jongen.
 
Hai Annemie,

Dat van dat zout en die melk ken ik inderdaad ook niet.
Maar het is pecies andersom dan hoe anoniem het zei.
Vlak rond je eisprong heb je meer kans op een jongen omdat de mannelijke spermacellen sneller zijn en wat verder van de eisprong af een meisje omdat de vrouwelijke spermacellen het langer volhouden die blijven dus langer in leven!!

Wat wil je graag een jongen of een meid?

Groetjes Ellen
 
inderdaad bakkerspraatjes. Volgens mij bestaan er zelfs websites voor dit soort dingen. Typ maar eens bakkerspraatjes in op google.

In de zaadcel ligt al vast of het een jongen of meisje wordt. Mocht het uberhaupt te beinvloeden zijn (wat dus niet zo is), dan zou de man dus allemaal capriolen uit moeten halen alvorens hij zijn 'schot' lost..
 
Hoi Annemie,

Kijk eens voor de lol op babybrabbel.nl. Daar staat de Chinese conceptiekalender. Aan de hand van je leeftijd en de maand van conceptie berekenen ze of je een jongen of een meisje krijgt. Bij mijn zoontje klopte het, net als bij 90% van de meiden die het mei-forum destijds bezochten! Ik heb het ook voor anderen bekeken, en het klopt echt vaak!
Als wij tussen nu en november raak schieten, krijgen we een dochter, haha!
 
Terug
Bovenaan