Bakerpraatjes...meisje/jongen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal weer,

weet iemand waar ik ergens van die bakerpraatjes foefjes enzo kan vinden over of het een meisje of een jongetje word? Volgens de chinese kalender zou ik een jongetje moeten krijgen zeg maar, nou geloof ik daar  niet echt in maar het beinvloed mijn gedachtengang wel of het een jongen of meisje word haha....wel grappig hoor...

Ik hoor het wel,

Oh ja, wie is er trouwens nog meer uitgerekend eind november begin december?

liefs Aicha.

Ik ben 21 november uitgerekend.

Heb vandaag een termijnecho gehad en dat was echt super.

Groetjes Loesie.

Verder weet ik helaas niet waar je die praatjes kunt vinden, zou het wel leuk vinden om te kijken wat zij aangeven en wat het dan ook echt wordt!

hoi Aicha,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Er staat een hele hoop te wachten.

Je kunt eens kijken op www.babybrabbel.nl

Groetjes een trotse moeder

Hoi Loesie,

kijk eens wat ik heb gevonden:

http://www.babyinfo.nl

Ik kan de hele link er niet opzetten helaas, dan plaatst ie mijn antwoord niet...

Trotse moeder, dank je wel, ben ook volop aan het genieten, ook al zie ik nog geen buikje, als ik had geweten dat zwanger zijn zo heerlijk aanvoelde met alles wat het met zich meebrengt (ook de misselijkheid helaas haha) dan had ik veel eerder gestopt met de pil. haha. Tot nu toe verloopt het geloof ik spoedig voor mijn gevoel alhoewel ik mijn eerste echo pas over 2 weken heb.

Liefs, Aicha.

Hoi Aicha,

Ik ben 2 dec uitgerekend, (misschien wel een sinterklaas kindje....)

Geniet maar van je zwangerschap!!

liefs,
minou

Hoi Minou,

spannend allemaal he? Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Wanneer heb jij je eerste echo?

Liefs Aicha.

Hoi,

Ik ben uitgerekend op 21 november.
Heb 11 mei pas mijn eerste termijnecho.

Helaas ben ik wel de hele dag misselijk. Ik houd bijna niets binnen.
Ik hoop dat dit snel minder wordt.

Ben wel nerveus voor die eerste echo, hoor!

Groetjes

Volgens babybrabbels-bakerspraatjes zou ik een meisje krijgen, volgens de chinese kalender ook. Hartslag was hoog, dus ja hoor een meid, alles wees er op dat ik een meisje met me meedroeg.

En wat is het geworden precies een hele mooie lieve knul!

Terug
Bovenaan