bakerpraatjes

Wij weten het geslacht van ons derde kindje nog niet, maar volgens de chinese conceptiekalender wordt het dit keer een meid. Bij de jongens klopte het, dus wie weet, heeft de kalender dit keer ook weer gelijk.

Maar, de vraag die ik eigenlijk heb. Er zijn natuurlijk heel veel meiden die het geslacht al weten en klopt het met de bakerpraatjes die er zijn?

Ik weet dat ik de helft ervan niet moet geloven, maar een beetje nieuwsgierig ben ik wel.
 
sommige praatjes kloppen wel maar niet allemaal ze zeggen van een meisje ben je erg misselijk nou daar heb ik compleet geen last van gehad hoor !
en we krijgen toch een meisje!
 
Volgens de bakerpraatjes krijg ik een meisje omdat ik breed draag en ik er niet mooier uit zie door de zwangerschap en ook geeft diezelfde kalender een meisje aan....we zullen het zo merken.

Ik lees ze wel allemaal, maar erin geloven doe ik niet...ze hebben allemaal 50% kans:)
 
Hoi dames,

Bij mij klopte de Chinese horoscoop alle 3 de keren. Best gek eigenlijk. Ik ben momenteel zwanger van een meid, maar de meeste mensen denken dat het een jongen woret. Draag namelijk smal en naar voren .
Blijf het leuk vinden dat gissen allemaal!!!

Groetjes Tamaar
 
Terug
Bovenaan