bakerzak gekocht

Hoi meiden,

Hebben jullie ook zo genoten van het weekend! Wat een weertje he!
Lekker met die kleine naar buiten, van mij mag het voorlopig wel zo blijven. Mijn laatste weekje thuis is ingegaan. Volgende week maandag weer aan de slag. Ben zo benieuwd hoe het zal gaan. Dat wordt wel even slikken denk ik, maar ik ga me proberen groot te houden! Ik heb het weekend een bakerzak gekocht (ook al vind ons cb het niks), Evi ligt nu al 6 weken ingebakerd en ik wil er straks toch wel van af. Nu lees ik eigenlijk alleen maar positieve verhalen over de bakerzak. Ook dat het goed werkt om het inbakeren af te bouwen.
Weer een nieuwe uitdaging deze week, want zonder in te bakeren gaat zij echt niet slapen.

groetjes Sonja

Hoi Sonja,

Hier is het van het weekend helaas niet echt geweldig weer geweest, nogal bewolkt en koud. Maar nu ziet het er  heerlijk uit! Vandaag lekker wandelen dus. Ik moet ook altijd wel ff slikken als het weekend voorbij is hoor, het is zo gezellig als iedereen thuis is!
Geniet van je laatste weekje thuis, weer een einde van een bijzondere periode (boehoehoe). Wat is er veel gebeurd in die paar maandjes he? Lekker veel knuffelen de komende week, en dan vol goede moed weer aan het werk, toch?

Groetjes,

Eveline

hoi,hoi

Bij mij is ook de laatste week in gegaan. Iedere keer schiet het weer door mijn hoofd.
En ik denk ook heel veel aan hoe ik het zal gaan doen,en of het allemaal wel lukt. Mijn mannetje moet ik toch al om 7 uur afleveren bij de oppas,wel erg vroeg hoor.Maar gelukkig begint deze week met mooi weer ,dus dat ga ik nog even lekker uitbuiten.
Nou meid,laten we nog maar heel erg veel genieten van deze laatste vrije week,en dan weer met frisse tegenzin beginnen(althans voor mij dan)

gr. monique

Sonja: Gaat je kleine naar een kdv? Want daar doen ze niet altijd aan bakerzakken. Ik heb vandaag dus te horen gekregen dat op het kdv waar Lynn vanaf volgende maandag heen gaat, ze geen bakerzakken willen gebruiken. Wel jammer, want ik ben erg positief over de bakerzak, Lynn slaapt er goed in.
En weet je ook dat het voor een baby wel wennen is, de overstap van inbakeren naar bakerzak?
Misschien vertel ik wel allemaal oud nieuws, maar ik vertel het toch maar even!

Terug
Bovenaan