Bakerzak na 5 maanden?

Hallo!

Mijn dochtertje is een onrustig slapertje en ik heb haar al een maand in de bakerzak. Bevalt prima! Maar ik vraag me af: kan je die blijven gebruiken? Ze is nu 5 maanden en hij wordt een beetje klein, dus ik zit te dubben of ik een nieuwe zal kopen in een grotere maat. Als ik moet afbouwen vind ik dat een beetje zonde....

Belinda

Hallo Belinda,

even een reactie van mij, ik hoor eigenlijk thuis op het zomer forum, maar door per ongeluk verkeerd te klikken kwam ik hier terecht. Mijn zoon slaapt ook nog steeds in de bakerzak, hij is nu ruim 5,5 maand oud. Ik probeer het wel eens zonder (nu ligt hij ook zonder in zijn bed) maar meestal gaat dat nog niet goed. Mijn buurvrouw maakt nu een nieuwe bakerzak van een normale slaapzak omdat zijn bakerzak echt te klein is, het is de mini terwijl meneer al ruim 70 cm is! Vorige week lag hij al  met bakerzak en al op zijn buik in bed, dus eigenlijk wil ik er van af, maar ja hij werkt nog niet mee.
Wat ik gelezen heb ik dat het wel gewoon mag omdat ze er zich gewoon in kunnen omdraaien.
Succes er mee,

groetjes Danielle (mv Tijn 26-09)

Terug
Bovenaan