Bakerzak (puckababy)

oooow waarom heb ik er niet eerder aangedacht!!!

Onze Dani slaapt overdag als een roos maar savonds en begin nacht is t een groot probleem!!

Ik had t al eerder met t CB over inbakeren maar die zeiden wachten tot zn heupjes nagekeken zijn.....
Ik dacht waarom probeer ik m niet weer eens in de bakerzak te leggen en sowwwwww wat een succes!!!!! (niet te hard juigen natuurlijk) maar hij had gister om 19.30u zn fles op en kwam pas weer om 03.00u voor de vlgde en daarna om 07.45u hij heeft geslapen als een roos en papa en mama ook!!!

Ik had deze ook voor mijn dochter gebruikt 3 jaar geleden ivm met maaiende armpjes en niet alleen willen zijnin bedje en ze sliep daar ook gelijk super in en is nu nog een hele goede slaper! Had haar eerst ingebakerd gehad maar dat was een ramp! Hoe strak ik die doeken ook deedt die handjes kwamen er boven uit op een of andere manier!! Zelfs bij de CBarts hihi...
Dus ging kijken of t bij Dani ook werkt! Vannacht toen ik m in de zak terug deedt sliep hij al weer bijna.....

Alleen weet ik niet of ik hem er overdag ook in zal leggen... want overdag slaapt hij zonder problemen! Het is echt tegen de avond na de ong. 19u tot 20u fles wil hij niet meer slapen en houdt zich dan zo wakker terwijl hij bijna omvalt! En zo tot tegen de nacht! We hebben laten huilen al geprobeert maar na een uur (en paar x troosten tussen door) scheurde mn hartje bijna door midden... Badje is al savonds, en op de arm valt meneer dan wel in slaap maar zo gauw hij met zn billekes t bedje raakt is hij weer klaar wakker!!! Gister sliep hij dan wel niet gelijk in en heeft mn man hem op de arm ff gehad om te troosten en viel als een blok in slaap zelfs toen hij terug werd gelegt... maar daarna heeft hij zn oogjes pas om 3.00u dus weer even open gehad!!! Terwijl als hij normaal eenmaal slaapt hij precies om de 4 en met beetje pech 3 uur komt!!

LEVEN DE BAKERZAK!!!! Echt iedereen aan te raden met een maar beetje slechte slaper!!! Het kan helemaal geen kwaad want de zak is los genoeg om nog te bewegen met armpjes en beentjes maar strak genoeg om geborgenheid te voelen en de maaiende armpjes tegen te gaan!!

(ik lijk wel een reclame spotje hahaha)

groetjes Joyce
(www.bakerzak.nl)

Hoi,

En als je hem vanavond nou eens wakker maakt om een uur of 11 voor een flesje of borstvoeding,misschien dat hij dan heel de nacht doorslaapt..Als ze zo klein zijn hebben ze namelijk zo'n laatste flesje nog hard nodig,het is maar een tip hoor ; )
Wij hebben ook zo'n slaapzakje,ideaal!!!

Groetjes Elma,mama van Jochem 6,5 week

Hoi,

En als je hem vanavond nou eens wakker maakt om een uur of 11 voor een flesje of borstvoeding,misschien dat hij dan heel de nacht doorslaapt..Als ze zo klein zijn hebben ze namelijk zo'n laatste flesje nog hard nodig,het is maar een tip hoor ; )
Wij hebben ook zo'n slaapzakje,ideaal!!!

Groetjes Elma,mama van Jochem 6,5 week

Ik zeg ook: applaus voor de puckababy!

Ennuh ik zou Elma haar tip volgen. Doe ik namelijk ook (laatste fles rond 10- half 11), en dan slaapt Andries dagelijks door tot een uur of 6.
Dankzij de puckababy. Vorige week sliep hij al zo diep dat ik hem zonder puckababy in bed had gelegd. Nou een uur later was ie klaar wakker, door het maaien met z;n armpjes. Dus dat gebeurd mij niet meer.
Overdag heb ik hem er niet in liggen trouwens. Alleen 's nachts.

Ik zeg ook: applaus voor de puckababy!

Ennuh ik zou Elma haar tip volgen. Doe ik namelijk ook (laatste fles rond 10- half 11), en dan slaapt Andries dagelijks door tot een uur of 6.
Dankzij de puckababy. Vorige week sliep hij al zo diep dat ik hem zonder puckababy in bed had gelegd. Nou een uur later was ie klaar wakker, door het maaien met z;n armpjes. Dus dat gebeurd mij niet meer.
Overdag heb ik hem er niet in liggen trouwens. Alleen 's nachts.

Oh, wat lekker! Hier werkte de puckababy voor geen meter ;-) Jasmijn vond het niets, ze bleef maar wurmen en wriemelen. Wat leuk hé, dat die friemeltjes allemaal zo anders zijn.

En mbt dat wakker maken, dat werkt hier niet. Ook niet met de eerste trouwens. Hier drinken ze drie slokken, vallen weer in slaap en vervolgens waren ze zo uit ritme dat ze iedere twee tot drie uur kwamen. Van de regen in de drup zeg maar;-)
Maar goed, het is natuurlijk wel de moeite van het proberen waard!

Ja fijn he die bakerzakken.
Wij hadden hem ook nog van onze zoon.
Meike krijgt rond 22 a 2230 haar laatste flesje en wordt dan wakker tussen 5:15a 7:30.
Hier krijgt ze alleen in de nacht de zak aan, overdag slaapt ze zonder.

Ja fijn he die bakerzakken.
Wij hadden hem ook nog van onze zoon.
Meike krijgt rond 22 a 2230 haar laatste flesje en wordt dan wakker tussen 5:15a 7:30.
Hier krijgt ze alleen in de nacht de zak aan, overdag slaapt ze zonder.

Terug
Bovenaan