Bakerzak

Hi,

Wie heeft goede of slechte ervaringen met de bakerzak? We vinden ouderwets inbakeren een beetje eng, maar die bakerzak ziet er een stuk vriendelijker uit.

Ons kleine meisje van 16 dagen oud, wordt erg onrustig van haar eigen armpjes die steeds om haar hoofd heen zwaaien als ze wil gaan slapen. Ik stop nu wel steeds het lakentje straks om haar heen, met haar armpjes langs haar lichaam, maarja die armpjes doen waar ze zin in hebben en dan piepen ze toch weer boven de dekens uit.

Ze is zo wie zo een onrustige slaper, ze gromt ook ontzettend in haar slaap. Volgens mijn vriend is dat iets wat bij haar hoort, maar ik ben dan weer bang dat ze ergens pijn heeft (pijn in haar buikje voornamelijk, omdat ze al een week niet gepoept heeft bijv.). Hebben jullie ook kindjes die grommen en kreunen in hun slaap?

Groetjes
Brootje

Hallo,

Ik heb zelf geen ervaring met de bakerzak, maar vrienden van ons wel. Zij vinden het geweldig. Hun kindje slaapt veel rustiger sinds hij in een bakerzakje slaapt. Zie www.bakerzak.nl.

Groetjes Loekie

Hoi,

Ons zoontje had in het begin ook moeite met poepen, wij zijn toen overgestapt op een andere voeding. Maar wij geven flesvoeding.
Hij doet af en toe nog wel huilen in zijn slaap, maar dat valt wel mee.
Toen ie jonger was had ie ook veel krampjes in zijn buik en daardoor kunnen ze ook kreunen, maar als ze wat ouder worden wordt dat als goed is wel wat minder.

Wij hebben ook de bakerzak aangeschaft omdat onze zoon ook heel erg met zijn armen en benen heen en weer kan bewegen, en zichzelf daardoor wakker houdt.
Wij doen hem alleen in de avond aan , zodat hij kan wennen dat het nacht wordt en lekker moet gaan slapen, wat tot nu toe goed werkt. Hij is nu bijna 6 weekjes en slaapt van hafl tien tot een uurtje of zeven -langer.
Mochten ze omrollen met de bakerzak, dan hebben ze meer bewegingsvrijheid als met het inbakeren, dat was voor ons een reden om voor de bakerzak te gaan.
Doe wat je het beste lijkt!

Groetjes kaat

Hoi Brootje,

Wij hebben vanaf dat ons dochtertje een week of 6 was ook de bakerzak aangeschaft. Puur omdat ze zichzelf wakker hield met haar maaiende armpjes en dan telkens de speen uit haar mond sloeg of wakker schrok. Inbakeren vond ik ook nogal heftig, dus wij hebben toen de bakerzak besteld. En echt waar, het is een werelduitvinding! De eerste paar keer was het een beetje wennen, maar ze viel veel sneller in slaap. En als ze 's ochtends (te) vroeg wakker werd, viel ze ook weer snel in slaap. Heeerlijk (voor zowel haar als ons!). Wij raden het dus echt aan. Je kunt 'm bestellen via www.bakerzak.nl , maar ik heb ze ook al tweedehands gezien op marktplaats, dan betaal je er ongeveer de helft voor. Veel succes!

Hallo!!

Mijn zoontje kon niet slapen ivm drukke bewegingen van zijn armpjes. Wij hebben toen een inbaker zak van TINY NANNY aangeschaft en waren hier erg tevreden over!!
Succes!!

Terug
Bovenaan