bakerzak

Hoi,

Ik heb de bakerzak van Pacco gebruikt. Ideaal! Eerst zelf doeken gebruikt en toen de bakerdoeken met klittenband. Die van mij was toen al te groot voor dezak. Maar het doel is precies hetzelfde. De combinatie doeken en regelmaat (herkenning!) werkt het super. Mijn zoontje is nu 13 maanden en we hebben nog steeds regelmaat en genoeg vrijheid om dingen te kunnen ondernemen. Een voorbeeld is dat we de dag ALTIJD eindigen met badje,flesje, bedje. Zijn we bijvoorbeeld een keer niet thuis dan doen we dit regelmaat elders. dit bedoel ik met herkenning. Ze weten dan waar ze aan toe zijn.

Je moet wel de rust en geduld vinden want alles heeft een wenfase. Maar ook jullie krijgen rust, echt waar. Ik weet precies hoe je je voelt en echt het komt allemaal goed.

Ik ben bij een ostheopaat geweest en zijn op een gegeven moment overgestapt naar een chiropracticer. Het allerbelangrijkste: luister naar je eigen gevoel want dat klopt altijd!

Succes met alles en wil je nog meer weten/horen,

dan lees ik het! Laat je het even weten hoe het gaat met de doeken? Ben benieuwd!

Groetjes,
Celie

Hallo!!

Wij hebben er zeker goede ervaringen mee!! Wij hebben onze dochter vanaf 5 weken ingebakerd gehad, ze is nu alweer 16 maanden. De 1e maanden in de bakerdoeken en daarna in een bakerzak, omdat de doeken te klein werden. Uiteindelijk zijn we overgestapt op een slaapzak met lange mouwen en toen zonder mouwen. Nu slaapt ze al een aantal maanden in een gewone slaapzak, zonder mouwen!! Ik heb veel aan het boek gehad en vond het écht ideaal en bij een eventuele 2e zal ik het zeker weer doen, mocht het nodig zijn natuurlijk.

Wat wil je precies weten??? Kijk anders even op het forum (0-1 jaar) bij "verzorging", daar heeft "Brootje" van de week ook een "discussie geopend over de  "Ria Blom methode". Misschien heb je daar wat aan?? Op de site van www.debakerzak.nl staan ook allemaal ervaringen. Die van ons staat er ook bij, maar misschien heb je die al gelezen.
Heel veel succes ermee !!!!!!!!!!

Hele positieve ervaring met de bakerzak van de site
www.bakerzak.nl

Onze zoon heeft de eerste maanden in doeken gelegen, om de overstap naar helemaal los liggen te maken heeft hij 2 maanden in de bakerzak gelegen. de overstap ging perfect, hij sliep er heerlijk mee. inmiddels ligt hij helemaal los in zijn bed!
een aanrader voor onrustige, drukke slapers!

Terug
Bovenaan