bakerzak

Hoi,
Ik heb   ervaring met het inbakerslaapzakje van Tiny Nanny. Deze bevalt goed, is makkelijk in gebruik en de maaiende armpjes zijn verleden tijd. Je kunt deze zak bekijken op www.tinynanny.nl

Hoi,

Ik heb ervaring met zowel de bakerzak als de slaapzak van tinynanny. Ik weet niet hoe oud je kindje is? Ik vond de tinnynanny ideaal je kan ze goed strak inbakeren en het is makkelijk in gebruik. Als je kindje groter wordt na een maand of 4 is de bakerzak ideaal. Ik heb hem voor mijn zoontje tot 11 maanden gebruikt en hij heeft er heerlijk ingeslapen. De tinnynanny heb ik voor mijn dochtertje gebruikt haar heb ik met 12 weken uitgebakerd en ze slaap nu in een gewone slaapzak (ze is nu 5 mnd).
De tinnynanny is erg klein en echt voor de eerste 3 a 4 mnd.
De bakerzak geeft wel iets meer vrijheid dat moet je kindje wel aankunnen, soms hebben ze nl. dat hele strakke nog echt nodig. Onze zoon had hem omdat hij sondevoeding kreeg en door de slaapzak kon hij met zijn handjes niet de sonde eruit trekken dat scheelt daardoor een hoop ellende want elke nacht de sonde inbrengen was ook geen pretje.
Op de site van de bakerzak staan ook veel ervaringen van ouders misschien een tip om eens door te lezen.

Succes

Groetjes Marian

Hallo,

Ik heb ervaring met de bakerdoeken én met de bakerzak. De 1e 6 maanden (ongeveer) hebben we gebruik gemaakt van de bakerdoeken. Maar die werden te klein en "Tante Pollewop" had nog steeds behoefte aan geborgenheid. Toen hebben we een bakerzak aangeschaft en hier heeft ze tot 11 maanden ingelegen. Toen zijn we gaan afbouwen; 's nachts in een slaapzak met lange mouwen en alleen overdag nog in "het zakje" en toen zijn we gestopt en overgegaan op een gewone slaapzak. Ze slaapt als een roosje en wij hebben er heel veel baat bij gehad. Ik kan het iedereen alleen maar aanraden. Onze ervaring staat ook op de site van de bakerzak!!

Veel succes ermee!!

Terug
Bovenaan