bakerzak.

Hallo, heb mn vraag ook bij een ander onderwerp geplaats maar doe m hier ook nog maar eens.
ons dochtertje slaapt altijd ingebakerd maar om dit af te bouwen heb ik haar nu in een bakerzak gedaan. Opzich gaat dit goed alleen gaat ze steeds met haar handjes naar haar mond en sabbelt ze op de stof. ik heb liever die stof niet voor haar mond. Heeft er iemand tips??
 
Hoi,

Mijn dochter ligt ook in een bakerzak en doet dat soms ook, maar alleen als ze behoefte heeft te sabbelen en haar speen niet heeft. ik vind het op zich niet zo erg als ze op de stof sabbelt, maar met  een speen doen ze het bijna niet is mijn ervaring. Een vraagje aan jou. Hoe oud is je dochter? Wij moeten nl de bakerzak gaan afbouwen (6 en halve maand oud) en dit is niet makkelijk. Heb jij nog tips?
 
Groet poem
 
Hoi poem,
Ons dochtertje is nog maar 11 weken oud dus die kan er voorlopig nog wel in slapen. Ik heb haar liever in een bakerzak dan zo strak ingebakerd want als we haar uit haar doek halen blijft ze gewoon helemaal stijf liggen. Dat vind ik zo sneu, in de bakerzak kan ze tenminste nog lekker bewegen
Ik heb dus helaas nog geen tips voor je..

Groetjes nienke
 
Hoi nienke,

Snap het helemaal. Een bakerzak is een uitkomst. Wij hebben er veel plezier van gehad en wij zijn ook snel gestopt met echt inbakeren. Zelfde verhaal. Hoop dat je iets vindt dat ze minder op de zak sabbelt. Wij proberen gewoon weer verder met afbouwen van de bakerzak.

Groetjes poem
 
Hallo,

Mijn dochtertje (nu 8,5 maand) sabbelde ook wel eens op de bakerzak als ze haar speentje kwijt was. Is helaas weinig aan te doen ben ik bang..
Sinds een week kan ze zonder de bakerzak! Zonder af te bouwen en geen problemen gelukkig.. Ik had wel haar lievelingsknuffeltje sinds een maandje in haar bakerzakje gegeven zodat ze wat te friemelen had, en nu is ze helemaal tevreden als ze op haar knuffel kan sabblen (en dus geen last meer van onrustige armpjes/handjes). Van te voren maakte ik me wel eens ongerust over het afbouwen, maar het ging helemaal vanzelf gelukkig.

Suc6,
Nicole
 
Terug
Bovenaan