bakerzak

hoi,
ik heb een vraagje aan iedereen die ervaring heeft met de bakerzak?
ik heb hem aangeschaft voor mijn dochtertje van 5 weken,
ze kon moelijk in slaap komen en was snel weer wakker,
omdat ze zo druk was met haar armpjes, nu gaat het heel goed met die bakerzak,
vond het eerst een na idee maar het is eigenlijk net een slaapzak maar dan met de armpjes er bij in. hebben jullie ervaring hier mee?
www.bakerzak.nl

ik heb er zelf geen ervaring mee maar een vriendin van mij wel en die vond het super werken!! ik heb hem nu in mijn kast liggen voor te proberen maar kyara zuigt graagop haar duimpje/handje dus ik heb hem nog niet gebruikt, maar ik weet dat bij veel kindjes het super werkt en veiliger is dan inbakeren. en je hoeft ook niet zo extreem af te bouwen hiermee...

succes!
groetjes nymue

Ja heb er ook ervaringen mee. Mijn oudste dochter (nu 2,5) heeft er ook ingelegen. Was een zeer onrustige en gespannen baby. Ik wilde haar het liefst inbakeren maar met haar heupjes kon dat niet. Dus zijn we op zoek gegeaan naar een andere oplossing. En we kwamen uit op een bakerzak. Het heeft goed geholpen ze sliep na effe huilen snel in en kon met haar eigen armpjes niet wakker slaan

Mijn zoontje (10wk) ligt er nu ook in had moeite met inslapen en korte slaapjes, maar dat gaat nu goed. Overdag doe ik hem inbakeren en's nachts de bakerzak gaat prima zo

Groetjes Gienie

Hoi hoi,

Ziet er goed uit, de bakerzak. Onze zoon (4 weken) maait ook nogal met zijn armen en we merken dat als we hem bij ons nemen en inwikkelen in een doek, hij daar rustig van wordt. Maar die bakerzak lijkt wel een slaapzakje welke gewoon geen armsgaten heeft. Volgens mij kan je dan net zo goed een slaapzakje nemen en de armsgaten er van dichtnaaien. Een vele goedkopere oplossing.

Morgen ga ik naar het consulatiebureau, ik ga er eens navraag doen over de bakerzak. Want "echt" inbakeren mag niet, vanwege zijn heupen (vergrootte kans op heupafwijking).

Gr. Tamara
Mama van Cas (16-04-2007)

Hallo,