bakerzak

A

Anoniem

Guest
hallo,heeft er iemand ervaring met de bakerzak,want anouk is een onrustige slaper,vooral overdag zijn het hazeslaapjes en ze ligt maar te maaien met de armen en voeten.zou de bakerzak dan helpen??lijkt me wat vriendelijker dan inbakeren.iemand tips??
gr petra

Ik gebruik voor Lotte de bakerzak van TinyNanny (www.tinynanny.nl). Daar leg je ze heel makkelijk en veilig in met klitteband. Je kan ook goed afbouwen en later kun je hem ook als gewoon slaapzakje gebruiken. Ik vind het ideaal!

Lotte is nu 16 weken en wij zijn vorige week begonnen met afbouwen. Mevrouw wilde niet meer ingebakerd worden, want dan kon ze niet op haar handjes sabbelen. Een mooi teken dat ze er aan toe was om 'uitgebakerd' te worden. Ze slaapt nu al bijna een week met haar armpjes los (dus als gewoon slaapzakje). Volgende week ga ik haar 'los' in bed leggen. Kijken wat ze daar van vindt.

Groetjes, Marisa

Wij hebben ontzettend veel gehad aan de bakerzak. Ik vond het fijn dat hij, itt de bakerdoeken niet zo heel strak ingepakt is.
Mijn zoontje sloeg zichzelf de hele tijd wakker en sliep heel erg slecht. Hij is nu bijna een half jaar en slaapt nog steeds in de bakerzak. Ik heb vorige week, omdat hij koorts had, geprobeerd om ermee te stoppen maar daar trapt hij nog niet in.

Groetjes

Hoi. Ik heb hier vorige week ook een onderwerp over gestart...
Ik heb hem sinds een week (een bakerzak, zoals op bakerzak.nl) en ik moet zeggen dat het harstikke goed gaat. Hij slaapt overdag in de bakerzak en 's nachts in een gewone slaapzak, omdat ie 's avonds compleet uitgeteld is en na de nachtvoeding keurig weer gaat slapen.
Maar ik vind het voor overdag een uitkomst, en het is idd niet compleet inbakeren want ze kunnen zich nog goed bewegen..
Succes.
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (van 12-7-07)

Hallo dames!

Ik baker mijn zoontje (nu 10 wk) al een paar weken in. Eerst met gewone inbakerdoeken nu heb ik twee Pacco inbakerdoeken (www.pacco.nl). Die dingen zijn duur maar werken prima. Vanochtend kreeg mijn zoontje z`n eerste inentingen dus geen inbakeren vandaag en hij slaapt wel goed!!! Dus het helpt echt. Succes ermee,

Zoya

Terug
Bovenaan