bal

Nee, maar ik was wel van plan om een skippy bal te gaan kopen bij de speelgoedwinkel. Zal toch niet veel voor elkaar onder doen? Mocht ik hem dan niet hebben gebruikt bij de bevalling dan komt hij altijd nog wel van pas!

Liefs
Lot
 
Ja, heerlijk!

Als tip meegekregen tijdens zwangerschapsyoga, en zo'n ding aangeschaft. Ben nog niet bevallen, maar af en toe zit ik er al op. Het zit gewoon heerlijk, en je ontlast bepaalde punten van het lichaam. En het is goed voor je houding en rug, ook na de bevalling. Ik vind het een aanrader, en mijn man ook!

Groetjes
 
ik heb er 1 thuis i.v.m. onderrugklachten en ik zit er geregeld op. Zit heerlijk en waarom die zo geschikt zou zijn is het feit dat je perineum natuurlijk elastischer wordt als tijdens de weeen op zo'n bal zit. Het is natuurlijk maar de vraag of je kan en wil gebruiken tijdens je bevalling dus als je hem normaal niet zou gebruiken, kan je eens informeren of je ergens 1 kan lenen. Fysiotherapeuten hebben ze meestal wel liggen in alle maten, of misschien kan de thuiszorgwinkel iets regelen. Je moet natuurlijk wel de goede maat weten want als je niet met de voeten aan de grond komt dan zit het niet echt lekker.
groetjes
 
Terug
Bovenaan