Balance board

Hallo allemaal,
Graag hoor ik jullie ervaringen/ mening over een wobbelboard.
Ik heb in mijn kerstpakket een kadobon twv €70,00 gekregen en ben aan het kijken waar het aan te besteden. Ik heb al vaker gedacht om een balance board aan te schaffen, maar ze zijn zo verschrikkelijk overdreven duur!
Dus nu met zo’n bon leek me dit een mooie besteding.
Wat zijn jullie ervaringen? Tot welke leeftijd is zo’n board leuk? Mijn zoontje gaat richting de 2,5 en zou t zonde vinden als dit over n half jaartje niet meer boeiend voor m is. Hoewel ik overal lees dat je er oneindig veel mee kunt.
Ik hoor graag van jullie!!
 
Onze zoon heeft net voor zijn tweede verjaardag een wobbel gekregen, maar wordt nog niet veel gebruikt.. heb toen wel gedacht dat hij er misschien ook wel vanaf de eerste verjaardag lol van had kunnen hebben. Ik heb vertrouwen dat hij er nog lang plezier van zal hebben...!
 
Oke, bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik het er op ga gokken. Hij heeft bij zijn nichtje er een tijdje geleden mee gespeeld en hij vond t toen echt geweldig.
 
Hoi, wij hebben hem voor de 1e verjaardag van mn dochter gegeven. Ze is nu 2,5 en er wordt met vlagen mee gespeeld. Ze is er wel erg creatief mee dus ik ben er blij mee! Ze heeft nu ook t hoofdkussen erbij gekregen dus ze kan er ook iets lekkerder op liggen om een boekje ge lezen oid.  
 
Hier wordt al 4 jaar met een wobbel gespeeld, zo’n kindervariant die is iets kleiner. Echt het geld waard! Het wordt een schommel een stoel een hut een brug een glijbaan voor knuffels en ga zo maar door. In mijn ervaring helpt het wel de kleintjes een beetje op speelideeën te brengen.
 
Hihi toevallig had ik ook een topic gestart. Ik volg even. Ik lees heel uiteenlopende dingen... Zelf zou ik ook de kleinere variant willen (wobbel starter) ivm ik iets wil waar ze nu al mee zal spelen (21 maand) en niet pas over een jaar... + Als alles goed gaat komt er nog een tweede kindje bij en de kleine variant lijkt me voor de kleintjes ook veiliger maar ik volg even dus
 
Aah leuk om te lezen! Ik ben eruit! Ik ga alleen niet voor een wobbel, vind ik echt belachelijk veel geld! Ook al heb ik een bon, dan nog vind ik dat echt te duur. Ik heb er een van ‘all kinds off stuff’ gezien, precies ter waarde van mijn bon ?
 
[quote quote=10389259]Hihi toevallig had ik ook een topic gestart. Ik volg even. Ik lees heel uiteenlopende dingen... Zelf zou ik ook de kleinere variant willen (wobbel starter) ivm ik iets wil waar ze nu al mee zal spelen (21 maand) en niet pas over een jaar... + Als alles goed gaat komt er nog een tweede kindje bij en de kleine variant lijkt me voor de kleintjes ook veiliger maar ik volg even dus[/quote]Ik denk zeker wel op die leeftijd! De kleine van mijn broer is 18 maanden en speelt er al mee vanaf dat ze kan kruipen! Mijn zoontje van bijna 2,5 heeft er pas ook echt superleuk mee gespeeld.
 
Terug
Bovenaan