Balansen (iinventaris tellen) bij 29 weken zwangerschap in supermarkt?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vanavond moet er worden belansd.
Oftewel alle vakken tellen hoeveel er van is en de prijs.Dit is in een supermarkt dus van boven naar beneden..
Ik moet ook komen ondanks dat ik erniet op sta.
Heb een aardige buik en hurken is te belastend voor mijn benen en tillen doe ik niet!?

Wat vinden jullie?!

Hoi neo86,

Ik weet niet of ze een beetje soepel zijn bij jou op het werk maar je kunt ook vragen of je alleen bovenste planken mag doen of alleen mensen mag controleren of ze het goed doen.
Ik heb vorig jaar ook nog meegedaan. Dat was mijn laatste werkdag. Ik was toen 36 weken zwanger. Ik heb gelukkig de tabakscounter mogen tellen dus dat was wel laagt maar niet zo zwaar.
Ik heb het goed vol kunnen houden en heb er ook nog respect voor gekregen van mijn collega's dat ik dat nog wou doen.
Maar ja zoals al vaak word gezegt. Iedereen is anders en alleen jij kan voelen of je het aan kan of niet.
Je kunt het in ieder geval proberen lukt het niet dan kun je altijd nog stoppen.

groetjes Kiertje

Als je de middelste vakken kunt doen afwisselend met de ondderste vakken?

De middelste vakken kun je doen terwijl je een been op het eerste vak zet zodat je je bekken minder belast en voor de onderste vakken kun je misschien op een drankenkratje gaan zitten?? Is dit wat of nie? Ik heb er geen verstand van, maar misschien heb je er wat aan. Ik zou in ieder geval nergens op klimmen......dan kun je niet vallen ook!

Succes meid!

x Saskia
38.5 wk

hoi

werk ook in supermarkt,en wij moeten het meestal met zijn twee doen.ik zou gewoon afspreken dat jij het lichte spul telt en opschrijft ,of laat de een tellen en dat jij alles op schrijft.kan ook toch.gr wendy 16,4dg zwanger

Terug
Bovenaan