A
Anoniem
Guest
hey meiden
ik moet het ff kwijt hoor
zoals ik een tijdje gelden hier al schreef wil ik dolgraag terug verhuizen naar nijmegen
maar dat wil niet echt vlotte
had ik een apar dagen mail contact via woningruil met iemand die helemaal anto was over het ruilen en graag snel wilde komen kijken.
ik helemaal blij want het was een ideaal huis in een ideale wijk.
wij wachten zondag avond om 20:00 uur
om 21:30 waren ze er nog neit en had al meerdere keren gebelt maar helaas geen gehoor.
ik vandaag weer gebelt , wilt haar vriend niet in een nieuwbouwwijk wonen
(wij wonen hier bijna 4 jaar , eerste bewoners)
omdat we aangewezen zijn op huur en niet willen en kunne kopen wordt het lastig helaas
maar baal er zo van zit je dan te wachten en helemaal blij dat hun zo anto waren komt er NIEMAND grrrr dus heb echt een k*T dat vandaag .
moest het ff kwijt
groetjes moekje
ik moet het ff kwijt hoor
zoals ik een tijdje gelden hier al schreef wil ik dolgraag terug verhuizen naar nijmegen
maar dat wil niet echt vlotte
had ik een apar dagen mail contact via woningruil met iemand die helemaal anto was over het ruilen en graag snel wilde komen kijken.
ik helemaal blij want het was een ideaal huis in een ideale wijk.
wij wachten zondag avond om 20:00 uur
om 21:30 waren ze er nog neit en had al meerdere keren gebelt maar helaas geen gehoor.
ik vandaag weer gebelt , wilt haar vriend niet in een nieuwbouwwijk wonen
(wij wonen hier bijna 4 jaar , eerste bewoners)
omdat we aangewezen zijn op huur en niet willen en kunne kopen wordt het lastig helaas
maar baal er zo van zit je dan te wachten en helemaal blij dat hun zo anto waren komt er NIEMAND grrrr dus heb echt een k*T dat vandaag .
moest het ff kwijt
groetjes moekje