balen & boos

A

Anoniem

Guest
vanmorgen brief van het ziekenhuis, afspraak een week verzet, en nee niet een week eerder maar een week later...
Werd zo boos toen ik dat las...
Snappen ze dan niet dat je al zolang moet wachten en gewoon klaar bent met wachten...pfff snap wel dat er soms iets tussen komt hoor, maar baal er zo van....
Het duurt al zolang en nu gaat het nog langer duren...
Gelukkig kon ik me vanmiddag weer vermaken, goede vriend kwam langs en hebben even gezellig gedart...
Vrijdag met de meiden stappen en de rest van het weekend maar klussen...

liefs

Ach jeetje meid dat is echt klote! Soms snappen ze echt niet dat voor jou iedere dag er 1 teveel is...... Wanneer moet je nu naar het zh?

Ik moet nu 7 februari is 8 dagen later en als ik me niet vergis id dan ook mijn NOD

Hey meid,

Snap je goed, hoor! Maar bereidt je maar vast voor. Als alle onderzoeken goed verlopen en ze niets kunnen vinden, wordt je zo voor drie maanden weer naar huis gestuurd!
Elke dag is er een teveel, maar je zal nog veel en veel langer moeten wachten tussen alle onderzoeken door. Ik heb in anderhalf jaar tijd bijna 9 maanden moeten wachten op het volgende onderzoek, omdat 'volgens protocol' ik dan weer 3 en dan weer 6 maanden zelf moet proberen.
Ik had echt zoiets van, mij is het wel duideljk dat het allemaal niet meer gaat lukken zelf, dus schiet aub op!
Alleen na de kijkoperatie luisterden ze naar me, toen ik zei dat ik het liefst meteen door wilde gaan...

Succes met wachten!

Liefs Daisy

Hai cloewja,

Ik begrijp je zo goed! En helaas zijn hier meer dames die al zo lang wachten....Ik wordt er ook zo moedeloos van en dan te bedenken dat het indd allemaal nog veel langer kan gaan duren.....
Ik wens je iig veel sterkte met wachten, het valt allemaal niet mee, heb er zelf ook enorm last van op dit moment.....

Sterkte meid!! Liefs Lynn.

jee wat een pech!

balen hoor..
het is maar 1 weekje maar voor je gevoel een eeuwigheid..

Hi
Ik heb geen ervaring met zo lang moeten wachten maar ik kan me indenken dat het niet tof is en dat is nog maar zacht uitgedrukt!

Kom op meid! Probeer je zinnen te verzetten, ik geloof ook dat als je eenmaal in de mm zit dat dan het woord 'wachten' je grootste vijand wordt...

Probeer positief te blijven, ik weet dat dat moeilijk is, maar toch...hier even je frustraties kwijt en weer door! Je moet wel...
Heel veel succes!

He wat balen zeg ik leef met je mee hoor je wil dat alles zo snel mogelijk gaat nu en das begrijpelijk ......dat zou ik ook willen !!!

Knuffel van mij

Terug
Bovenaan