Balen: lang weekend en ziek

He bah, ben ik net helemaal happy geworden van de week: voelde me nu écht een mama en een leuke partner en het voelde alsof we nu écht een gezinnetje waren, ben ik ziek geworden! Keelontsteking. Dus weer onzekerheid: wat mag ik er tegen nemen, hoe gaat het met de borstvoeding en balen precies tijdens het lange weekend dat mijn man ook vrij is... hopen dat de paracetemol snel aanslaat en verder maar rustig aandoen... Tips altijd welkom!!!

Hoi, hoi,

Ik heb geen tips, maar wil je even heel veel beterschap wensen! En hoewel ik begrijp dat het naar is dat je net ziek wordt nu je man ook thuis is en jullie juist gezellig op stap konden en zo, is het misschien ook wel een geluk bij een ongeluk? Nu kan je man even wat dingen van je overnemen. Laat je maar lekker vertroetelen, dan ben je er het snelst weer bovenop!

Groetjes,

Eveline

Rot voor je. In elk geval beterschap. Volgens mij heerst er het e.e.a. dus je bent niet de enige.
Ben zelf aardig verkouden aan het raken en mijn keel begin ik ook te voelen. Hoop dat het niet doorzet. Mag nog 1 week genieten van mijn verlof en dan weer aan het werk.
Groetjes Veerle

He jakkes.... Daar heb je nu net geen zin in. Veel beterschap en laat je lekker verwennen. Ik hoop dat je toch nog wat aan je weekend hebt.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan