balen..... moet minder gaan werken

Net bij de verloskundige geweest en moet minder gaan werken. Ik blijf zo moe dat is niet meer leuk. Werk 32 uur per week en moet gaan kijken of ik het red om 2 uur op een dag minder te gaan werken.
In mijn achterhoofd wist ik het misschien wel maar toch baal er goed van.
Ook was ik afgevallen dus alles kost veel energie zegt ze.
bloeddruk en bloeduitslag is netjes daar ligt het niet aan.
Ben pas 18 weken en hoop dat het nog minder gaat worden.
Ben nu gewoon even heeeeeel erg aan het balen!!!!!

Is ergens natuurlijk balen, kan het me voorstellen. Is toch niet helemaal wat je verwacht hebt. Aan de andere kant, het is tijdelijk en het is voor een goed doel.

Iedereen heeft er begrip voor dat als je zwanger bent je wat meer aan jezelf moet denken.

Leg je erbij neer en geniet van de extra vrije tijd.
Het is beter voor jezelf en voor je kindje.

en nu maar hopen dat je snel van je moeheid af bent hoor!

Succes

Kan me je frustratie voorstellen... Bij m'n eerste zat ik nu ook al voor een deel in de Ziektewet, door bekkenpijn. Nu ook alweer flink veel pijn af en toe, dus erg lang zal ik het nu ook niet meer volhouden. ( ik werk in de zorg) Houd idd voor ogen dat het voor jou en je beeb beter is. Denk niet dat je faalt oid, je kunt er niks aan doen!!

Hey Claudia,

Ik ben nu 20 weken maar met 18 weken moest ik ook minder werken! Van 8,5 uur naar 4 uur per dag. Vreselijk vond ik het de eerste 2 weken maar geloof me, het is toch echt een verademing als je eenmaal weer een klein beetje energie krijgt en je goed voelt!
Het is maar tijdelijk! Sterkte!

Ik weet ook dat jullei gelijk hebben maar vind het erg lastig. Ik vind mijn werk gewoon heel erg leuk.
Maar weet ook dat dit het beste is.
Maar ik kijk ook uit naar ietsmeer energie en niet meer alleen maar energie in het werk stoppen.

ik kan me heel goed voorstellen dat je aan het balen bent. zeker omdat je nog maar 18 weken zwanger bent en je nog best een aantal weken nog moet. maar je moet maar denken het is voor de baby het allerbeste!

Terug
Bovenaan