Balen!! Na 2 weken overtijd toch ongi geworden

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik baal er behoorlijk van, heb iedere x een cyclus van 28 dagen gehad, met een paar uitzonderingen van 30 dagen. Nu moest ik 29 oktober weer ongi worden, maar er kwam niks. Na een week getest, deze was negatief. Afgelopen woensdag nog steeds niks, maar ook nog geen postitieve test. Helaas heb ik vrijdag duidelijkheid gekregen en ben ik alsnog ongesteld geworden. Was wel ff balen. Nu heb ik helemaal geen idee meer van wanneer ik vruchtbaar ben. Word een lange maand van afwachten. Hoop dat deze lange cyclus iets eenmaligs is geweest en dat ik gewoon over 28 dagen weer ongi ben.

Liefs Angie

Oooooooo Angie,wat ontzettend balen voor je.Ik hoop ook voor je dat het eenmalig was en dat je weer een regelmatige cyclus krijgt!

Liefs van Roos

Jeetje Angie wat balen meid.
Op deze manier wordt je geduld wel errug op de proef gesteld he!
Sterkte meid. Kan me voorstellen dat je even in een dipje zit.

Neem een flink stuk chocola, even diep ademhalen en weer op voor de volgende ronde.

Succes!

TeHa

hoi hoi

jetje meid wat vervelend zeg, ik weet precies hoe je je voelt ik moet ook altijd lang wachten en van al dat wachten wordt je alleen maar onzeker...

ik hoop idd voor je dat het straks allemaal weer rgelmatiger word

en om je op te vrolijken stuur ik je een vrolijk plaatje

liefs tobi

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!

We gaan vol frisse moed verder naar de volgende ronde! Wat kun je anders?!
Was wel een rare ongesteldheid, ben het 2 dagen heel erg geweest, en net toen ik me eigenlijk wel wat zorgen begon te maken, was het over?? Normaal heb ik het 2 tot 3 dagen heel licht, maar deze keer was echt niet normaal.
Raar lichaam kun je toch hebben?!!

Liefs Angie

Terug
Bovenaan