balen: pco en clomid

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben dus net terug van de gynaecoloog, die aangaf dat ik pco heb. Nou ik herken niets wat betreft verschijnselen als overgewicht, overbeharing e.d. En las net op internet wat het precies is, nou fijn hoor. Lekkere gezondheidsrisico's voor later ook. Gynaecoloog wilde nogmaals een zaadanalyse laten doen, omdat die de vorige keer niet zo goed was. Zij adviseert om te starten met clomid. (lichtste variant) Ze gaf aan dat de kans dat ik anders zwanger wordt heel erg klein is.
Wie kan mij haar ervaringen vertellen rondom pco en/of clomid?

gr
een balende Jackje

p.s. Maar wat op zich wel positief is, was dat ze aangaf te verwachten dat zwangerschap door clomid, mede gezien mijn leeftijd; 23, redelijk snel zal zijn. Nou laten we het hopen.

hi Jackje,

Inderdaad balen voor je dat zo moet lopen maar gelukkig is er wel wat aan te doen!

Lijkt me wel een opluchting om te vernemen dat je gezien je leeftijd toch redelijk snel zwanger kan raken dus toch nog positief.

Wat voor naars kun je dan met gezondheidsrisico's verwachten op latere leeftijd?

Weet niets van pco, wat weet je er wel van dat je aan mij kunt uitleggen?

Succes en blijf positief hoor!

Liefs: Chili x

Hoi Chili en alle andere meiden:

Via deze link kun je lezen wat pco inhoudt:
http://www.mmm-ladies.com/PCO.html

gr Jackje

Hi Jackje,

Hoe lang ben jij al bezig met zwanger worden? En hoe onregelmatig is jou cyclus door PCO?
Wanneer besloot je naar een gynaecoloog te gaan?

Liefs,
M

Hoi M,
Half november 2003 ben ik na mijn stopweek niet meer verder gegaan met de pil. In die stopweek ben ik ongesteld geworden en in januari 2004 nog 1 keer. Verder niet. Toen ik een een half jaar niet ongesteld was geweest, ging ik naar de huisarts.
Deze gaf mij meteen een verwijskaart voor de gynaecoloog.
Ben daar ik dacht in juli voor het eerst geweest en vandaag was dacht ik mijn 4e keer.

meer info over pco trouwens via www.freya.nl

Jackje

Hoi M,

De resultaten van clomid kunnen er erg snel zijn, ik heb 9 keer clomid gebruikt om een eisprong op te wekken en ben nu heel pril zwanger, net getest ennuh een dikke plus!!! Jippie!
Dus zo zie je maar, ik dacht dat het nooit zou gebeurne maar nu in 1 keer is het er.

Sterkte,

Sindy

Terug
Bovenaan