balen Tess rochelt alweer

Tess rochelt eigenlijk al vanaf dat ze een week of zes was, nou heeft de huisarts tegen mij gezegd dat ze nauwe luchtwegen heeft (ik vraag me af hoe hij dat kan zien van de buitenkant, maar ja). Begin janauri heeft ze het rs-virus gehad waardoor haar longetjes helemaal vol zaten met slijm. Nou heeft ze ongeveer twee weken niet gerochelt maar sinds eergisteren is het weer raak. Je kunt het gewoon voelen als je je hand op haar rug legt.
Het zit me niet helemaal lekker maar ik wil ook niet bij elk dingetje naar de huisarts gaan.
Wat zouden jullie doen.

Sandra mv Nick en Tess

Hoi!!!
Als je het niet vertrouwd zou ik maar even naar de dokter gaan, beter een keer voor niks dan te lang hiermee doorlopen.
Ik snap ook dat je niet voor ieder dingetje naar de dokter wil gaan, ik stel dat zelf ook altijd uit maar ja als het om je meisje gaat, misschien kun je kijken hoe het dit weekend gaat en anders maandag langs gaan.
Succes ermee!!!

groetjes Danielle.

Gewoon gaan als je het niet vertrouwd!

Daarbij wil het wel eens helpen als je je klein op je schoot zet en met je hand (kommetje van maken) zachtjes op haar rug klopt.. Zo wil nog wel eens de slijm wat losser komen te zitten zodat het los gehoest wordt. Uiteraard het kloppen met beleid doen..

Heel veel beterschap en sch*t hebben aan hoe vaak je naar de huisarts belt..

Succes!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan