Balen van Buikspieren

Hoi meiden,

Zijn jullie alweer een beetje tevreden met jullie eigen lichaam? Nou ik niet! Natuurlijk zijn die extra kilo's hier nog aanwezig, maar waar ik ook echt van baal zijn mijn buikspieren. Althans, wat daar van over is! Door mijn zwangere buik, maar ook doordat ik op het laatste moment toch een keizersnede heb gehad zijn mijn buikspieren niet meer terug op hun plek gegaan. Als ik omhoog kom ziet het er uit alsof mijn buik in de kronkels ligt! Eerst dacht ik dat dat wel weer bij zou trekken, maar nu zijn we 3 maanden verder en eigenlijk ziet het er nog steeds hetzelfde uit. Heeft een van jullie dit misschien ook? En wat kan je er aan doen? Oefeningen? Ik heb ook echt geen zin om te beginnen met sporten, maar ik zal wel moeten want ik pas mijn lievelingsspijkerbroek nog steeds niet en dat is niet eens een strakke...

Liefs,
Simone

Buikspieren ??? wat zijn dat   ??? hahaha
die zitten ergens verstopt onder al die lagen vet geloof ik. Nou ben ik vanmezelf al best stevig en meer dan 25 kilo  aangekomen . daar zijn er maar 10 vanzelf vanaf gegaan. grrrrrr. Zal ook wel met het stoppen met roken te maken hebben gehad een maand voor dat ik zwanger raakte, maar goed er zit dus nog 15 kilo overtollig aan. En pas dus ook geen 1 broek. Heb er echt een paar nieuwe aan moeten schaffen. En toch kan ik de drive om te gaan sporten niet echt vinden. Heb   me voorgenomen om een paar keer in de week ff een half uurtje te gaan fietsen, meer te wandelen ipv de auto en verder gun ik me lichaam ff wat tijd.
Had vorige maand al een sonja bakker poging gedaan, ging een week gvoed en was gelijk 2.5 kilo kwijt, maar toen was ik jarig en daarna lukte het niet meer, voelde me ongelukkig en hongerig, dus ik was er nog niet aan toe.

Hoop dat ik binnenkort de drive vind, of dat ik me minder druk maakt over hoe ik er uitziet.

gr. bambi

Hallo!
Ik word ook niet vrolijk van mijn eigen buik.....op de een of andere manier durf ik ook nog geen buikspieroefeneingen te doen. Ik begin 22 oktober met de nagym, met dezelfde meiden van de zwangerschapsgym, hopelijk voel ik me dan wat beter.
Ach ja en aan de andere kant denk ik, het is ook pas 5 1/2 week geleden, ik moet het de tijd geven. Ik moet nog 7 kg afvallen, en heb ook het Sonja Bakker boek weer uit de kast getrokken....!
groetjes Jacky

Hoi
Helaas herken ik het, heb ook totaal geen geduld.
Wil zo graag me platte (nou ja bijna..) buik terug.
En vooral me broeken weer allemaal aan.
Doe nu buikspier oefeningen (al een aantal weken) en wilde dat elke dag doen, maar doe het ongeveer om de dag.
Helaas nog geen verbluffend resultaat.
Laat het wel weten als het helpt

xx

Bij de titel van deze topic dacht ik direct : buikspieren???? heb ik die nog wel....?

Ik heb na 3 zwangerschappen echt geen mooie buik meer.
Ik ben van mezelf al stevig en vooral de laatste 2 zwsch hebben er in gehakt. Ik had toen echt een buik als een skippybal en vol met straie. Was net een zebra.
Nu ben ik op 1 kilo na het gewicht weer kwijt, maar mijn buik is een grote blubberzooi om het maar ff zo uit te drukken. Ik heb gewoon vel over.
Ik ben van plan nog meer kilo's af te vallen omdat ik sowieso nog over de 100 weeg.
Ik vrees dat ik met welke sport welke oefeningen dan ook nooit meer een mooie buik krijg. maar gelukkig verhult kleding een hele boel.

Gr Bianca

Terug
Bovenaan