Balen van vermoeidheid

Hoi

Hier even een vraag, ik ben zo ontzettend vermoeid...
Kan bijna de hele dag slapen.
Was benieuwd of jullie dat ook herkennen?
Ik kom aan niks toe omdat ik te moe ben.
Ik slik uit voorzorg al ijzer tabletten voorgeschreven door de vk.
Hebben jullie nog tips?
Ook slik ik vitamines... Moet ik t gewoon accepteren dat ik zo intens moe ben??

Gr Marielle

Ja vermoeidheid is echt iets dat kan horen bij de zwangerschap. Ik ben zelf ook nog steeds erg moe terwijl ik al 16 wken ben, al is het meestal rond deze periode wel over. Geef toe aan je vermoeidheid ik slaap per dag wel eens 14 uur. Veel succes en ik hoop dat het bij je snel over is.

Ja die vermoeidheid herken ik ook.. ben nog niet zo lang zwanger maar was wel één van de eerste symptonen bij mij. Dat je aan het werk bent (wat al lastig is) en je ogen gewoon letterlijk dicht vallen....

yup dat zul je gewoon moeten accepteren, je lichaam doet nu aan topsport, je bent druk bezig met een inwendige verbouwing dus daar moet alles even voor wijken. ik werk er 30 uur bij en dat is amper vol te houden, buiten werk om alleen maar slapen. nu begon het wat af te nemen, moet ik giga overwerken en ben ik nog net zo moe. vakantie zou nu fijn zijn :D

Ja ik ken het met werken, ik heb soms echt momenten dat ik door me benen zak.
Ik werk 28uur.
Maar door de wisselende diensten is t gewoon zwaar.
Maar ja hopelijk snel over anders is werken echt niet makkelijk vol te houden, want je hele prive leven staat stil....
Hopelijk is t snel over....
Ik neem zo veel mogelijk me rust....
Ik heb in dec ruim een week vrij.
Dus nog 4 weken hard werken.

Gr Marielle

Ja het is heel herkenbaaar. Ik werk 40 uur en kom thuis kook eten, speel nog even met de kinderen en als zij op bed liggen dan is het echt afgelopen en dan val ik op de bank in slaap en om half tien wordt ik wakker en ga ik naar mijn bed. Ben nu echt een waardeloze echtgenoot en ik ben al 26 weken zwanger. Heb wel even een periode gehad dat ik meer energie had, maar die was helaas snel voorbij. Neem gewoon lekker je rust, want je hebt het nodig. Het is net wat de andere zeggen, je lichaam doet nu aan topsport.

Groet

Angela

Hi,
Zeer herkenbaar! Ben ook sommige dagen doodop, ben nu 13 weken!
Vanaf week 6 is het echt heel slecht geweest, 5 weken lang. Gewoon 15-18 uur per dag slapen en dan nog moe zijn! Ik heb het geluk student te zijn, dus erg veel tijd over!

Even doorbijten, ik kan me heel goed voorstellen hoe inmens vermoeiend het moet zijn voor je!

Terug
Bovenaan