balen van zaken

A

Anoniem

Guest
moet even mijn frustratie kwijt.
heb voor komend weekend een klus moeten afzeggen (ieniminie bijbaantje) om dat ik het hele weekend op mijn voetjes staan niet ga trekken.

Degene met wie ik moet samenwerken zeggen allemaal dat het logisch is, maar ik baal er zo verschrikkelijk van dat mijn lichaam het zo laat afweten.
Ik ben echt blij met dit erwtje hoor maar baal wel dat het zo loopt.

Mensen om me heen vinden dat ik gewoon blij moet zijn met mijn erwt en jammer dan dat die klus niet door gaat, maar ik vind het wel jammer.
Logisch is het wel maar leuk hoef ik het toch niet te vinden?

gr
mirinda

het is normaal hoor dat je er van baalt. ik bedoel kom op zeg. je mag er best wel goed van balen hoor,. je moet het zo zien als je er niet van zou balen dan klopt er iets niet. ja toch?
succes meid. snap je volkomen hoor

Ik snap maar al te goed wat je bedoelt hoor! Ik heb me vorige week donderdag voor de allereerste keer in mijn leven een dag ziek gemeld. Ik ben echt nooit ziek en heb altijd energie voor 10, maar ik trok het echt even niet meer en ik heb heel de dag op de bank gehangen.
Ook nu baal ik, het is bijna weekend, het is mooit weer en ik heb gewoon niet de energie om iets te gaan ondernemen! Of ik doe het wel en dan zit ik s avonds weer afgedraaid thuis en heb ik spijt!!
Het is ook nooit goed he?!
groeten Elke (25w)

Aloha,

Ik begrijp het allemaal volkomen. Ik zit ook in zo'n pakket waar je niet vrolijk van word.
Mijn contract is niet verlengd omdat ik waarschijnlijk zwanger ben. Ik wil gewoon weer werken omdat dit gewoon in mijn aard ligt. Ik word helemaal niet goed thuis. Het huishouden laat ik liggen omdat ik mij er gewoon niet toe kan zetten. Gelukkig begrijpt mijn vriend dit.
Het is zo dubbel. Je wil gewoon werken maar je lichaam zegt gewoon wat anders.
Altijd een sterke vrouw geweest en nu.......tja vul maar in.
Als ik een baan aangeboden krijg zal ik ontzettend blij zijn. Maar met dit weer werken? misschien is thuiszitten toch het beste? ik weet het niet

gr liesbeth 25 w zwanger

Terug
Bovenaan